Nabór na wolne stanowisko urzednicze ds. obsługi kancelaryjnej
wykszałcenie wyższe ( preferowany kierunek administracja)
Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- wykształcenie wyższe (preferowany kierunek administracja),
- posiadanie co najmniej 6 - miesięczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej ( w tym w samorządowych jednostkach organizacyjnych)
- biegła obsługa komputera ( znajomość pakietu MS Office- Word, Excel, Outlook),
- brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia
Znajomość przepisów prawa:
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.)
- rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. Nr 5, poz. 46)
- rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U nr 14, poz. 67 z późn.zm.)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2022 r., poz. 559 z późn. zm. )
- ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2020 r., poz. 2176, z późn.zm.)
- statut Gminy Łęczna (Uchwała Nr XIX/118/2012 Rady Miejskiej w Łęcznej z dnia 23 maja 2012 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Łęczna)
- Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Łęcznej (Zarządzenie Nr 52/2019 Burmistrza Łęcznej z dnia 18 kwietnia 2019 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łęcznej)
Wymagania dodatkowe:
- znajomość elektronicznego systemu obiegu dokumentów el-Dok,
- umiejętność obsługi platformy e-PUAP,
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu biurowego MS Office, poczty elektronicznej MS Outlook,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych ( skaner, drukarka, kserokopiarka, fax ),
- znajomość struktur Urzędu Miejskiego w Łęcznej oraz gminnych jednostek organizacyjnych i pomocniczych,
- predyspozycje osobowościowe: samodzielność w działaniu, umiejętność zorganizowania pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy z interesantami, dyspozycyjność, radzenie sobie ze stresem
Zakres wykonywania zadań na stanowisku.
1. Praca polega na prowadzeniu obsługi kancelaryjnej Urzędu Miejskiego w Łęcznej:
- przyjmowanie, rejestracja w systemie el-Dok i rozdzielanie korespondencji przychodzącej do załatwienia właściwym stanowiskom pracy
- obsługa korespondencji wpływającej drogą elektroniczną
- wysyłka korespondencji wychodzącej, przesyłek i paczek
- przydzielanie korespondencji i współpraca z gońcami
- sporządzanie rozliczeń z wysyłki korespondencji
- udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych komórek Urzędu Miejskiego
- prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków wpływających do Urzędu Miejskiego w Łęcznej
- przygotowywanie do wywieszenia na tablicach ogłoszeń na terenie gminy informacji i ogłoszeń urzędowych, aktualizacja informacji na wewnętrznych tablicach ogłoszeniowych w Urzędzie
- wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z instrukcja kancelaryjną
2. zastępstwo pracownika ds. obsługi sekretariatu burmistrza
3. wykonywanie w zakresie zleconym przez przełożonych spraw związanych z wyborami (do Sejmu i Senatu RP, Prezydenta RP, samorządowymi), referendami i powszechnym spisem ludności)
4. okazjonalnie – obsługa gminnych uroczystości i imprez promocyjnych
Wymagane dokumenty:
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ( wzór w załączniku),
- oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych ( wzór w załączniku),
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji ( wzór w załączniku),
- życiorys zawodowy ( CV)- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
- list motywacyjny- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( wzór w załączniku),
- inne dokumenty według uznania.
Wzór oświadczeń oraz kwestionariusza osobowego dla kandydata w załączniku.
Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przez wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy.
Warunki i miejsce pracy:
- Miejsce pracy – Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5.
- Norma dobowa czasu pracy wynosi: 8 godzin.
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- 1 etat tj. 40 godzin tygodniowo (w poniedziałki, środy, czwartki i piątki w godzinach 07:00-15:00, wtorki w godzinach 08:00-16:00).
- Praca ma charakter pracy biurowej. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
- Pierwsza umowa zostanie zawarta na okres do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, z wynagrodzeniem zgodnym z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Łęcznej. Osoba wyłoniona w naborze może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łęcznej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu luty 2022 r.( w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wynosił co najmniej 6 %.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście na kancelarii Urzędu Miejskiego lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Łęcznej, Plac Kościuszki 5 w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – ds. obsługi kancelaryjnej ” do dnia 11 kwietnia 2022 r. do godz.15.00 (decyduje data i godzina faktycznego wpływu do Urzędu).
Uwagi:
- w celu ułatwienia kontaktu związanego z przeprowadzeniem naboru prosimy o wskazanie telefonu kontaktowego;
- oferty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- oświadczenia i dokumenty składane w drodze przeprowadzanego naboru muszą być podpisane własnoręcznie;
- dokumenty (oferta) kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru (rekrutacji), zostaną dołączone do jego akt osobowych;
- dokumenty (oferty) pozostałych osób, biorących udział w naborze, które nie zostały w jego wyniku zatrudnione, będą przechowywane w czasie do 3 miesięcy, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone, w przeciwnym wypadku zostaną zniszczone po tym terminie;
- o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu ( termin rozmowy kwalifikacyjnej planowany jest w dniach 20-21.04.2022 r.)informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łęcznej https://umleczna.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego ul. Plac Kościuszki 5.
Dodano do BIP dnia 30-03-2022 13:17:11