Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęcznej

Logo - Urząd Miejski w Łęcznej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości Urzędu

Symbol oferty
KK.2110.1.2024
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5 21-010 Łęczna
Data ogłoszenia
2024-02-06
Termin składania dokumentów
2024-02-16
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe magisterskie

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe magisterskie,
  2. posiadanie co najmniej 3 letniego stażu pracy,
  3. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  4. korzystanie z pełnych praw publicznych,
  5. pełna zdolność do czynności prawnych,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane                  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. znajomość  przepisów:

- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2023 r. poz. 40)

- regulamin organizacyjny Urzędu Miejskiego w Łęcznej (zarządzenie Nr 52/2019 z dnia 18 kwietnia 2019 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łęcznej)

- ustawa o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1270, 1273,1407, 1429, 1641,1693, 1872)

-ustawa o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295,1598),

-ustawa o dochodach jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. z 2022 r poz. 2267, z 2023 poz. 1586, 2005),

- ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji ( U. z 2023 r. poz. 2505, 2760)

- rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. nr 14, poz. 67)

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu biurowego MS Office, Open Office, poczty elektronicznej MS Outlook.
  2. Umiejętność pracy w systemie finansowo – księgowym.
  3. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych ( skaner, drukarka, kserokopiarka, fax).
  4. Znajomość struktur Urzędu Miejskiego w Łęcznej oraz gminnych jednostek organizacyjnych i pomocniczych.
  5. Samodzielność w działaniu, umiejętność organizowania pracy własnej.
  6. Kreatywność.
  7. Umiejętność pracy w zespole.
  8. Dyspozycyjność.
  9. Odporność na stres.
  10. Mile widziane przebyte dodatkowe szkolenia i kursy specjalistyczne z zakresu księgowości budżetowej.
  11. Umiejętność bezkonfliktowego działania.
  12. Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji.
Zakres obowiązków

Zakres wykonywania zadań na stanowisku:

  1. Bieżące prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie dochodów budżetowych Urzędu jako jednostki na podstawie wyciągów bankowych, w tym:
  2. dekretowanie wyciągów bankowych,
  3. księgowanie zadekretowanych wyciągów bankowych w module windykacja oraz w systemie finansowo – księgowym.
  4. Ustalanie prawidłowości dochodów budżetowych pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami dotyczącymi klasyfikacji budżetowej.
  5. Uzgadnianie wpłat z tytułu podatków i opłat lokalnych z Referatem Podatkowym
  6. Wprowadzanie do programu finansowo – księgowego dokumentów PK, przygotowanych przez Referat Podatkowy.
  7. Terminowe przekazywanie danych o realizacji dochodów, niezbędnych do sporządzania wymaganej sprawozdawczości budżetowej i finansowej.
  8. Terminowe przekazywanie zrealizowanych dochodów na konto budżetu gminy.
  9. Uzgadnianie na koniec każdego miesiąca sald wyciągów bankowych.
  10. Uzgadnianie na koniec każdego miesiąca wysokości przekazanych dochodów budżetowych z pracownikiem prowadzącym księgi rachunkowe budżetu gminy Łęczna.
  11. Uzgadnianie sald na kontach rozrachunkowych dla potrzeb sporządzenia sprawozdania budżetowego RB -27s i sprawozdania z operacji finansowych RB – N.
  12. Analiza i kontrola zapisów na kontach księgowych, przeprowadzanie weryfikacji sald na kontach rozrachunkowych w zakresie należności z tytułu dochodów budżetowych.
  13. Księgowanie wpłat i uzgadnianie należnego podatku vat wynikającego z wystawionych faktur i innych dokumentów księgowych.
  14. Terminowe przekazywanie należnego podatku vat na konto centralizacji lub podatku vat do odliczenia na wyodrębnione konto wydatków budżetowych.
  15. Sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej.
  16. Doraźne zastępstwo pracownika prowadzącego rozrachunki z tytułu należności budżetowych i rozliczeń podatku vat.
  17. Przygotowywanie dokumentacji i jej bieżące przekazywanie do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt.

 

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

  1. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i staż pracy
  2. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór w załączniku),
  3. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego ( wzór w załączniku),
  4. oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych oraz pełnej zdolności do czynności prawnych (wzór w załączniku),
  5. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór w załączniku),
  6. życiorys zawodowy (CV)- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
  7. list motywacyjny- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
  8. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w załączniku),
  9. inne dokumenty według uznania.

Wzór oświadczeń oraz kwestionariusza osobowego dla kandydata w załączniku.

Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przez wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy.

Warunki pracy

Warunki i miejsce pracy

  1. Miejsce pracy – Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5. Budynek piętrowy.

Stanowisko pracy znajduje się na I piętrze.

  1. Norma dobowa czasu pracy wynosi: 8 godzin.
  2. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- 1 etat tj. 40 godzin tygodniowo (w poniedziałki, środy, czwartki i piątki w godzinach 07:00-15:00, wtorki w godzinach 08:00-16:00).
  3. Praca ma charakter pracy administracyjno-biurowej.
  4. Praca w zespole.
  5. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Bezpośredni kontakt z innymi pracownikami.
  6. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  7. Oświetlenie naturalne i sztuczne.
  8. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z wynagrodzeniem zgodnym z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Łęcznej oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
  9. Dla pracownika podejmującego po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym  w czasie trwania zawartej z nim umowy o pracę na czas określony organizuje się służbę przygotowawczą:

- służba przygotowawcza ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych.

-  służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem.

- pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łęcznej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu styczeń 2024 r. (w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia)  wynosi co najmniej  6 %.

Miejsce składania dokumentów

Miejsce i termin składania dokumentów:

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć na kancelarii Urzędu Miejskiego  lub przesłać poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego albo przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Łęcznej, Plac Kościuszki 5, 21-010 Łęczna  w zamkniętej kopercie oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem z dopiskiem:

„ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości” do dnia  16 lutego 202 r. do godziny 15.  (decyduje data i godzina faktycznego wpływu do Urzędu).

Uwagi

Uwaga:

  1. w celu ułatwienia kontaktu związanego z przeprowadzeniem naboru prosimy o wskazanie telefonu kontaktowego;
  2. oferty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  3. oświadczenia i dokumenty składane w drodze przeprowadzanego naboru muszą być podpisane własnoręcznie;
  1. dokumenty (oferta) kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru (rekrutacji), zostaną dołączone do jego akt osobowych;
  2. dokumenty (oferty) pozostałych osób, biorących udział w naborze, które nie zostały w jego wyniku zatrudnione, będą przechowywane w czasie do 3 miesięcy, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone, w przeciwnym wypadku zostaną zniszczone po tym terminie;
  3. o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu;
  4. proponowany termin zatrudnienia: 01.03.2024 r.;
  5. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łęcznej https://umleczna.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego ul. Plac Kościuszki 5 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

 

Załączniki
  • pdf 251 KB pobrano: 14 razy
  • pdf 373 KB pobrano: 14 razy
  • pdf 59,6 KB pobrano: 10 razy
  • pdf 216 KB pobrano: 14 razy
  • pdf 376 KB pobrano: 39 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Monika Medyńska
    Dodano do BIP dnia 06-02-2024 13:46:07