Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęcznej

Logo - Urząd Miejski w Łęcznej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

urzędnicze stanowisko ds. księgowości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Łęczna pl. Kościuszki 5 21-010 Łęczna
Data ogłoszenia
2013-06-27
Termin składania dokumentów
2013-07-15
Wymagane wykształcenie
wykształcenie wyższe- preferowane ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne
Wymagania związane ze stanowiskiem
Urząd Miejski w Łęcznej ogłasza otwarty nabór kandydatów na urzędnicze stanowisko ds. księgowości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi . Miejsce wykonywania pracy: Łęczna , Urząd Miejski, Plac Kościuszki 5, Referat Podatkowy. Wymagania związane ze stanowiskiem: Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe- preferowane ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne, - dobra znajomość obsługi komputera i programów biurowych: Microsoft Excel, Microsoft Word, Open Office Wymagania pożądane: mile widziany staż pracy w urzędzie lub jednostce samorządowej umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, rzetelność, sumienność, komunikatywność
Zakres obowiązków
Bieżące i rzetelne księgowanie wpływów opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi: -uzgadnianie wpływów z księgowością budżetową, -wydawanie postanowień na zwrot nadpłat w /w opłacie i zarachowaniu wpłaty, -sporządzanie zastępczych dowodów księgowych (poleceń księgowania, not księgowych) dotyczących wpływów oraz przeksięgowań w/w opłacie na rachunek bieżący i przekazywanie ich do referatu finansowego, -analiza i weryfikacja sald zaległości i nadpłat, -inwentaryzacja rozrachunków UM w Łęcznej drogą weryfikacji sald w zakresie należności opłaty, -załatwianie interesantów w zakresie w/w spraw. Sporządzanie wydruków komputerowych ksiąg (dzienników obrotów)w terminach określonych przepisami prawa. Uzgadnianie i zamykanie roku podatkowego w zakresie w/w opłaty. Wystawienie upomnień i tytułów wykonawczych na zalegających w w/w opłacie, -prowadzenie ewidencji wystawionych upomnień,prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych, -inwentaryzacja tytułów wykonawczych. Stosowanie środków egzekucyjnych w administracji. Przyjmowanie od producentów rolnych wniosków o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej, rejestracji wniosku z nadaniem numeru, naliczaniu limitu rocznego, kwoty zwrotu podatku oraz przygotowanie decyzji w tym zakresie. Znajomość przepisów prawa: ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych ustaw ( Dz. U z 2013r. poz 228 t.j.) ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. -ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2012r.,poz.749 z późn.zm.), ustawa z dnia 10 marca 2006r. o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej ( Dz. U. Nr 52 poz. 379 z późn. zm.), ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2013r poz. 594) ustawa z dnia 17 czerwca 1996r o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. z 2012r. poz 1015 z późn.zm.), rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 22 listopada 2001r w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji ( Dz. U. Nr 137, poz. 1541 z późn. zm.), rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 25 października 2010r. w sprawie zasad rachunkowości oraz planów kont dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego ( Dz. U. z 2010r. Nr 208, poz. 1375), rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 27 listopada 2001r. w sprawie kosztów upomnienia skierowanego przez wierzyciela do zobowiązanego przed wszczęciem egzekucji administracyjnej (Dz. U. z 2001r. Nr 137, poz. 1543), ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013r poz. 267 j.t.). - ustawa o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2008r. Nr 223 poz. 1458 z późn zm.)
Wymagane dokumenty
kopie dokumentów potwierdzające wymagane wykształcenie (oryginały do wglądu) kopia dowodu osobistego, oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, życiorys (CV); list motywacyjny; Życiorys (CV) i list motywacyjny należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, klauzulą:”Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r . o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)” kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie(Dz. U. Nr 125, poz. 869 z 2006r), inne kserokopie dokumentów według uznania kandydata potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy(jeżeli kandydat takie posiada), w tym dokument potwierdzający pracę w urzędzie lub jednostce samorządowej; dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Warunki pracy
-praca ma charakter pełnoetatowy, -praca w godzinach: 7:00-15:00 wtorek 8:00-16:00 -40 godzin tygodniowo, - stanowisko wyposażone w komputer,drukarkę,telefon stacjonarny, system elektronicznego obiegu dokumentów, praca w zespole, bezpośredni kontakt z interesantami,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
W miesiącu maju 2013r. ( miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w UM Łęczna , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6 %
Miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 15 lipca 2013r. włącznie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łęcznej, 21-010 Łęczna Plac Kościuszki 5 pok. Nr 8 w zaklejonej kopercie z adresem do korespondencji i dopiskiem „ Dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko ds. księgowości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi”. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( lecznagow. e -bip. pl)oraz na tablicy informacyjnej przy Plac Kościuszki 5 Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieniu telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
Uwagi
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, pierwszą umowę o pracę zawiera się na czas określony ( 6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony. W celu ułatwienia kontaktu związanego z przeprowadzeniem naboru prosimy o wskazanie telefonu kontaktowego.

Wybrany kandydat
Banasik Katarzyna

Uzasadnienie wyboru
informujemy, ze w wyniku zakończenia procedury naboru na urzędnicze stanowisko ds. księgowości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi wybrano: Panią Katarzynę Banasik zam. Osiedle Kolonia Trębaczów. Uzasadnienie wyboru: Pani Katarzyna Banasik spełnia wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze na w/w stanowisko, spełniła oczekiwania pracodawcy i w toku prowadzonego naboru wykazała się najlepszym przygotowaniem.
Na stanowisko wpłynęło 19 ofert

Piętnaście ofert spełniało wymagania formalne

Banasik Katarzyna

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Grzegorz Kuczyński
Dodano do BIP dnia 04-07-2013 12:59:56