Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęcznej

Logo - Urząd Miejski w Łęcznej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko ds. obsługi informatycznej

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Łęcznej pl. Kościuszki 5 21-010 Łęczna
Data ogłoszenia
2014-06-09
Termin składania dokumentów
2014-06-23
Wymagane wykształcenie
wyższe informatyczne
Wymagania związane ze stanowiskiem
Wymagania niezbędne: • obywatelstwo polskie, • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, • oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, • minimum roczny staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego lub w jednostkach organizacyjnych jst w pełnym etacie na podobnym stanowisku. Wymagania pożądane: • znajomość systemów i umiejętność administracji Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012 R2, VMware, Hyper-V, • znajomość administracji systemem obiegu dokumentów el-Dok, • znajomość instalacji, konfiguracji i aktualizacji programów wykorzystywanych w urzędzie: podatkowego, finansowego, dodatki mieszkaniowe firmy Mikrobit; Płatnik; Besti@; Ewidencja Ludności, USC firmy Technika; EWopis, EWmapa, Mienie firmy Geobid; programu kosztorysowania ZUZIA; System Informacji Prawnej Legalis;, Lex; Emandat, Axence nVision, • znajomość platformy Epuap, • podstawowa znajomość administracji monitoringu, • znajomość administracji i konfiguracji baz danych MSSQL 2012, Firebird, DB2. • bardzo dobra znajomość pakietu Office 2010 i OpenOffice. • bardzo dobra znajomość zagadnień z bezpieczeństwa sieci teleinformatycznych i ich administracją, • umiejętność konfiguracji switch’y i routerów, • wykonywanie czynności związanych z realizacją zadań w zakresie zapewnienia ciągłości pracy sieci komputerowej, • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej, • Prawo jazdy kat B.
Zakres obowiązków
1. administracja oprogramowaniem systemowym i narzędziowym, 2. administracja elektronicznym systemem obiegu informacji el-dok, 3. administracja i pomoc przy obsłudze elektronicznej skrzynki podawczej, BIP, EPUAP, strony www, 4. opieka nad infrastrukturą sieciową i komputerową w siedzibie Urzędu, 5. zarządzanie infrastrukturą, jej wykorzystaniem, przygotowaniem i aktualizacją (serwery, komputery, skanery, rzutniki, drukarki, przełączniki, routery, telefonia VoIP, itp ) 6. obsługa i prowadzenie prac konserwacyjnych, napraw sprzętu komputerowego, drukarek, skanerów, kser, współpraca z serwisem sprzętu, 7. prowadzenie ewidencji sprzętu i oprogramowania, 8. docelowo pełnienie obowiązków zastępstwa Administratora Bezpieczeństwa Informacji, 9. pomoc w obsłudze i ewentualne szkolenie pracowników Urzędu w zakresie eksploatacji systemów informatycznych i obsługi sprzętu komputerowego (instruktaże stanowiskowe), 10. administrowanie bazami danych aplikacji lokalnych funkcjonujących w Urzędzie, dbałość o ochronę i bezpieczeństwo informacji w nich gromadzonych poprzez wykonywanie dziennych, okresowych kopii zabezpieczających, dbałość o bezpieczeństwo sieci.
Wymagane dokumenty
• oryginały lub kopie potwierdzające wykształcenie, • kopia dowodu osobistego, • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, • oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych, • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, • c. v. list motywacyjny, • c. v. i list motywacyjny należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, klauzulą: ”wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr101, poz. 926 z poźn. zm.), • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, • dokument potwierdzający staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego lub w jednostkach organizacyjnych jst w pełnym etacie na podobnym stanowisku, • dokumenty w j. obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacz przysięgłego. • inne dokumenty według uznania
Warunki pracy
Praca ma charakter pracy biurowej, Praca ma charakter pełnoetatowy; etat wynosi 40 godzin tygodniowo, w godz. pn., śr.,czw. i pt. od 7.00 do 15.00, wtorek od 8.00 do 16.00. Zdarzać się będzie konieczność pracy w innych godzinach w sytuacjach niezbędnych do przeprowadzenia obsługi systemu informatycznego, a także w trakcie wykonywania czynności nieregularnych. sieć komputerowa (okablowanie, switche, routery), łącza światłowodowe, serwer dwuprocesorowy, stacja robocza, laptop, UPSy, rzutnik multimedialny, drukarki laserowe, skanery, telefonia IP, faksy, krokopiarki, hotspoty
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
W miesiącu maju 2014r.( w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w UM Łęczna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%
Miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 23.06.2014 r. włącznie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łęcznej, 21-010 Łęczna Plac Kościuszki 5 pok. Nr 8 w zaklejonej kopercie z adresem do korespondencji i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi informatycznej”. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Uwagi
W celu ułatwienia kontaktu związanego z przeprowadzeniem naboru prosimy o wskazanie telefonu kontaktowego. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu naboru. Oferty nie spełniające wymagań podanych w ogłoszeniu będą odrzucone. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej przy Plac Kościuszki 5

jeden kandydat
Uwagi
W wyniku zakończenia procedury naboru stwierdzono, że żadna oferta nie spełniała wymogów formalnych podanych w ogłoszeniu.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jerzy Małek
Dodano do BIP dnia 09-06-2014 13:46:32