Otwarty nabór kandydatów na stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym
wykształcenie wyższe
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej roczne doświadczenie pracy w administracji (praca zawodowa, staż absolwencki),
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia ,
- wysoka kultura osobista.
- znajomość przepisów prawnych związanych z zadaniami wykonywanymi na stanowisku pracy.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość elektronicznego systemu obiegu dokumentów el-Dok,
- umiejętność obsługi platformy e-PUAP,
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera , w tym pakietu biurowego MS Office, poczty elektronicznej MS Outlook,
- umiejętność obsługi urządzeń technicznych (skaner, drukarka, kserokopiarka, fax),
- znajomość struktur Urzędu Miejskiego w Łęcznej oraz gminnych jednostek organizacyjnych i pomocniczych,
- samodzielność w działaniu, umiejętność organizowania pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy z interesantami,
- dyspozycyjność,
- radzenie sobie ze stresem.
Znajomość przepisów prawa:
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2016 r., poz.23)
- rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. nr 14, poz. 67)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2016 r. poz. 446)
- ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2015 r. z późn. zm.)
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922),
- ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 późn. zm.)
- ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1907 z późn. zm.)
- ustawa z dnia 7 lipca 1996 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz 290 z późn. zm.)
- ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.)
- ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r. poz. 469 z późn. zm.)
- ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.)
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2013 r. poz. 856 z późn. zm.)
- statut Gminy Łęczna (Uchwała nr XIX/118/2012 Rady Miejskiej w Łęcznej
z dnia 23 maja 2012 r. w sprawie ustalenia Statutu Gminy Łęczna), - regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łęczna (Uchwała nr XXIII/121/2016 Rady Miejskiej w Łęcznej z dnia 13 lipca 2016 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łęczna (Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z 2016 r. poz. 3155)
- regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Łęcznej (zarządzenie nr 53/2013 Burmistrza Łęcznej z dnia 11 czerwca 2013 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łęcznej)
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie, rejestracja w systemie el-Dok i rozdzielanie korespondencji przychodzącej do załatwienia właściwym stanowiskom pracy,
- obsługa korespondencji wpływającej drogą elektroniczną,
- wysyłka korespondencji wychodzącej, przesyłek i paczek,
- przydzielanie korespondencji i współpraca z gońcami,
- sporządzanie rozliczeń z wysyłki korespondencji,
- udzielanie informacji interesantom i kierowanie do właściwych komórek Urzędu Miejskiego,
- prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków wpływających do Urzędu Miejskiego w Łęcznej,
- przygotowywanie do wywieszenia na tablicach ogłoszeń na terenie gminy informacji i ogłoszeń urzędowych, aktualizacja informacji na wewnętrznych tablicach ogłoszeniowych w Urzędzie,
- wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
- prowadzenie sekretariatu w czasie nieobecności pracownika,
- wykonywanie w zakresie zleconym przez przełożonych spraw związanych z wyborami (do Sejmu i Senatu RP, Prezydenta RP, samorządowymi), referendami i powszechnym spisem ludności,
- okazjonalnie- obsługa gminnych uroczystości i imprez promocyjnych.
Wymagane dokumenty:
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy i szkolenia,
- kopia dowodu osobistego,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- podpisane własnoręcznie CV,
- podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
- CV i list motywacyjny należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami oraz klauzulą: „ wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922)
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- dokumenty potwierdzające co najmniej roczne doświadczenie pracy w administracji,
- inne dokumenty według uznania.
W celu ułatwienia kontaktu związanego z przeprowadzeniem naboru prosimy o wskazanie telefonu kontaktowego.
Warunki pracy:
- praca w systemie jednozmianowym,
- w pełnym wymiarze czasu pracy- 1 etat tj. 40 godzin tygodniowo (w poniedziałki, środy, czwartki i piątki w godzinach 07:00-15:00, wtorki w godzinach 08:00-16:00).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu lipcu 2016 r. (w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w UM Łęczna,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 6 września 2016 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łęcznej, Plac Kościuszki 5, 21-010 Łęczna, pok. nr 8 w zaklejonej kopercie z adresem do korespondencji i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej”.
Uwaga-ważne !
Niekompletne oferty, nie spełniające wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu, a także dostarczone po wyznaczonym terminie , nie będą rozpatrywane.
Kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, wyłonionymi przez komisję rekrutacyjną na podstawie analizy dokumentów aplikacyjnych.
Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej przy Plac Kościuszki 5.
Dodano do BIP dnia 24-08-2016 14:43:45