Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęcznej

Logo - Urząd Miejski w Łęcznej

Dostawa energii elektrycznej dla Grupy Zakupowej Gminy Łęczna.

Data ogłoszenia
2017-10-02
Termin składania ofert
2017-11-07 10:30
Treść
  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie w ilości
    10 657 730 kWh.

  2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy sprzedaży energii elektrycznej - załącznik nr 3 do SIWZ.

  3. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 220) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (tekst jednolity: Dz. U.
    z 2013 r. poz. 1200).

  4. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego
    z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, tj. PGE Dystrybucja S.A.

  5. Wymagania stawiane Wykonawcy:

    Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do:

  1. zgłoszenia w imieniu Zamawiającego umowy sprzedaży do Operatora Systemu Dystrybucyjnego w celu realizacji zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej,

  2. reprezentowania Zamawiającego w procesie zmiany sprzedawcy.

  1. W Załączniku nr 2 do SIWZ wskazano parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej w obrębie grup taryfowych ujętych w SIWZ oraz wycenionych w formularzu oferty.

  2. Podana wielkość wolumenu energii elektrycznej określona w pkt 1 jest wartością szacowaną na podstawie dotychczasowego zużycia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości zakupionej energii elektrycznej względem ilości określonej w pkt. 1, spowodowanej zmniejszonym lub zwiększonym zużyciem energii elektrycznej w ilości odpowiadającej rzeczywistemu zapotrzebowaniu Zamawiającego niezależnie od szacunkowej prognozy jej zużycia. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii elektrycznej. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia określonego w pkt. 1 nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii elektrycznej wg cen określonych w umowie. Zaistnienie okoliczności, o których mowa spowoduje odpowiednie zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu Umowy.

  3. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia opisane są w:

  1. ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 220),

  2. rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r., Nr 93, poz.623,
    z późn. zm.),

  3. rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (tekst jednolity: Dz. U.
    z 2013 r., poz. 1200 z późn. zm.).

  1. Nazwy i kody opisujące przedmiot zamówienia (CPV):

    09300000-2 - energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

    09000000-3 - produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

    09310000-5  – elektryczność

  2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania nazw (firm) podwykonawców. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Zgodnie z art. 36ba ust. 2 ustawy Pzp jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.

  3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jarosław Winiarskidodano do BIP dnia 02-10-2017 09:06:51