Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 169440-2015 z dnia 2015-07-08 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Łęczna
1.Przedmiotem zamówienia jest Budowa ciągu pieszo rowerowego do szpitala powiatowego w Łęcznej. 2.Zakres robót obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 105228L (ul. Nadwieprzańska) w zakresie przebudowy ciągu pieszego na ciąg pieszo...
Termin składania ofert: 2015-07-24

Łęczna: Budowa ciągu pieszo rowerowego do szpitala powiatowego w Łęcznej
Numer ogłoszenia: 41186 - 2016; data zamieszczenia: 24.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169440 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łęczna, Plac Kościuszki 5, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7521150, 7520397, faks 081 7520242.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ciągu pieszo rowerowego do szpitala powiatowego w Łęcznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Budowa ciągu pieszo rowerowego do szpitala powiatowego w Łęcznej. 2.Zakres robót obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 105228L (ul. Nadwieprzańska) w zakresie przebudowy ciągu pieszego na ciąg pieszo rowerowy o długości 107,40 m i szerokości 4,70 m oraz budowę ciągu pieszo-rowerowego o długości około 240 m, szer. 4,00. W chwili obecnej na terenie objętym przebudową znajduje się ciąg pieszy o szerokości 2,00 m przewidziany do rozbiórki, pas zieleni oraz opaska szer. 0,30 m. Szerokość ciągu pieszo-rowerowego po przebudowie 4,70 m. Nawierzchnie ciągów pieszych należy wykonać z betonowej kostki brukowej typu HOLAND o gr. 6 cm w kolorze szarym, nawierzchnię ciągów rowerowych z bezfazowej betonowej kostki brukowej typu HOLAND o gr. 6 cm w kolorze czerwonym. Przy nowoprojektowanym ciągu pieszo-rowerowym należy wybudować 115,00 m odcinek oświetlenia ulicznego - 5 słupów oświetleniowych o wysokości 4 m z oprawami oświetleniowymi z sodowym z źródłem światła WLS 70W. Projektuje się również założenie zieleńców w obrębie prowadzonych robót oraz wprowadzenie stałej organizacji ruchu. Obowiązki Wykonawcy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia określa projekt umowy. Dokładne zapoznanie się z projektem umowy jest konieczne dla właściwego przygotowania oferty. Wykonawca jest obowiązany sporządzić powykonawczą inwentaryzację geodezyjną z zarejestrowaniem jej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej na własny koszt. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonym projekcie budowlanym wykonawczym, szczegółowej specyfikacji technicznej, przedmiarze robót oraz projekcie umowy o roboty budowlane. 4.Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 45233123-7Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych. 4. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne (to znaczy nie gorsze pod względem technicznym i jakościowym od wskazanych w opisie). 5. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. Uwagi: 1Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1)Kosztorys ofertowy uproszczony, 2)Harmonogram rzeczowo-finansowy uwzględniający ewentualne podwykonawstwo, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ i który stanowił będzie nierozłączną część zawartej umowy. Harmonogram musi obejmować co najmniej elementy robót, w układzie umożliwiającym częściowe ich rozliczanie)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 46.23.31.23-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160892,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ