Łęczna: Przebudowa ulicy Armii Krajowej w Łęcznej.
Numer ogłoszenia: 92592 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łęczna , Plac Kościuszki 5, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7521150, 7520397, faks 081 7520242.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Armii Krajowej w Łęcznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ulicy Armii Krajowej w Łęcznej. Istniejąca ulica o długości około 220m posiada nawierzchnię bitumiczną. Planowany zakres przebudowy obejmuje: - ułożenie betonowej kostki brukowej na istniejącej nawierzchni bitumicznej, - na odcinku 55 m od początku zakresu rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową i wykonanie nowej wzmocnionej konstrukcji jezdni, - przebudowa chodników zlokalizowanych wzdłuż przedmiotowej drogi, - przebudowę istniejących i budowę nowych miejsc postojowych, - przestawienie 4 szt. słupów oświetleniowych i usunięcie kolizji elektroenergetycznych - przebudowę 2 szt. studni telekomunikacyjnych, - wymianę zewnętrznych elementów odwodnienia (wyłazy i kraty żeliwne) - wymianę wpustów deszczowych wraz z przykanalikami, - wprowadzenie nowej stałej organizacji ruchu. 2.Należy dodatkowo wykonać (poza zawartym w projekcie stałej organizacji ruchu) oznakowanie poziome grubowarstwowe przy zastosowani masy chemoutwardzalnej przyległych ulic: Obrońców Pokoju, Wyszyńskiego i Braci Wójcickich liniami: P-7a - 6,74m2, P-7b - 1,68m2 P-4 - 41,77m2, P-8b - 13,41m2, P-14 - 6m2, P-10 - 83m2, P-2b - 10,75m2, P-6 - 2,72m2, P-1c - 3m2, P-21a - 72,3m2, P-19 - 12,36m2, P-13 - 7,26m2. Powierzchnię dodatkowego oznakowania dodano do powierzchni oznakowania zgodnego z projektem stałej organizacji ruchu określonego w przedmiarze robót. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonym Projekcie budowlano wykonawczym oraz projekcie umowy o roboty budowlane. 4. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane, 45233123-7 Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych, 45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej, 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych, 45231600-1 Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych. 5. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne (to znaczy nie gorsze pod względem technicznym i jakościowym od wskazanych w opisie). 6. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. Uwagi: 1.Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1)Kosztorys ofertowy uproszczony, 2)Harmonogram rzeczowo-finansowy uwzględniający ewentualne podwykonawstwo, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ i który stanowił będzie nierozłączną część zawartej umowy. Harmonogram musi obejmować co najmniej elementy robót, w układzie umożliwiającym częściowe ich rozliczanie). 2.Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowej części zamówienia tj. wykonania konstrukcji i nawierzchni jezdni i parkingów na całym zakresie robót. 3.Zaleca się aby istniejące nawierzchnie asfaltowe rozebrać przy użyciu frezarki do nawierzchni bitumicznych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.23-7, 45.23.21.30-2, 45.23.14.00-9, 45.23.16.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wymagane jest wadium w wysokości 20.000,00 zł, (czterdzieści tysięcy PLN), które należy wnieść nie później niż do dnia 04.04.2014 roku do godziny 930 2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: PKO BP O/Łęczna 84 1020 3206 0000 8402 0006 4527 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miejskim w Łęcznej Plac Kościuszki 5 pokój nr 8.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) w wypadku wystąpienia zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, w zakresie tych zmian, 2) w wypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które mają wpływ na realizację zamówienia lub uniemożliwiają wykonywanie robót budowlanych, w zakresie terminu, 3) w wypadku przedłużania się uzgodnień w instytucjach zewnętrznych i organach administracji publicznej z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w zakresie terminu, 4) w wypadku wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, w zakresie terminu, 5) w przypadku gdy podczas realizacji zamówienia konieczne stanie się wprowadzenie zmian projektowych lub technologicznych, w zakresie terminu, 6) w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, w zakresie wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą podatku, 7) w przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia w całości, w zakresie wysokości wynagrodzenia. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian postanowień umowy oprócz udokumentowanych w formie pisemnej okoliczności, o których mowa w ust. 1 jest pisemny umotywowany wniosek.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umleczna.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5 21-010 Łęczna pok. nr 17...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5 21-010 Łęczna pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie