Otwarty nabór kandydatów na wolne stanowisko ds. inwestycji w Referacie Inwestycji i Rozwoju Gminy
wykształcenie co najmniej średnie
- minimum pięcioletnie doświadczenie w pracy na stanowisku urzędniczym w administracji samorządowej,
- znajomość procesu inwestycyjnego oraz regulujących ten proces przepisów prawa,
- znajomość standardów kosztorysowania robót budowlanych oraz umiejętność obsługi programów komputerowych do kosztorysowania robót budowlanych (np. Zuzia, Norma),
- znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania i kompetencji administracji samorządowej,
- znajomość zasad elektronicznego obiegu dokumentów,
- gotowość do odbycia przeszkoleń,
- dobra znajomość obsługi komputera, w tym znajomość MS Office,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wysoka kultura osobista,
- nieposzlakowana opinia.
1) przygotowanie powierzonych zadań inwestycyjnych do realizacji,
2) przygotowywanie wniosków do przetargów na wykonywanie prac projektowych i robót budowlanych,
3) aktualizacja kosztorysów inwestorskich i sprawdzanie kosztorysów ofertowych,
4) konsultowanie na etapie sporządzania, odbiór od wykonawcy oraz sprawdzenie zleconych prac projektowych,
5) przygotowywanie dokumentów koniecznych dla uzyskania wymaganych prawem uzgodnień i decyzji administracyjnych.
6) organizowanie narad roboczych i odbiorów robót dotyczących powierzonych zadań inwestycyjnych,
7) koordynowanie, kontrolowanie realizacji i prawidłowego zakończenia zadań inwestycyjnych, dokonywanie rozliczeń finansowych, zgłaszanie przełożonemu zauważonych nieprawidłowości,
8) przygotowywanie na polecenie przełożonego oraz prawem przewidzianych sprawozdań, ocen, analiz i informacji o realizacji zadań,
9) udział w przygotowywaniu wniosków wraz z załącznikami w celach pozyskiwania funduszy zewnętrznych do realizacji inwestycji,
10) udział w przygotowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych,
11) monitorowanie strategii rozwoju gminy, wraz z konieczną dokumentacją, sporządzanie wniosków dotyczących aktualizacji,
12) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego,
13) wykonywanie czynności kancelaryjnych, zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla organów gmin,
14) wykonywanie innych zadań zlecanych przez przełożonych oraz zadań wynikających z zakresu obowiązków,
15) zastępowanie innych pracowników referatu w czasie nieobecności, urlopu lub zwolnień lekarskich.
1) List motywacyjny, podpisany własnoręcznie,
2) CV podpisane własnoręcznie,
3) Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) Kopie dokumentów potwierdzających minimum pięcioletnie doświadczenie w pracy na stanowisku urzędniczym w administracji samorządowej,
5) Kopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy i szkolenia,
6) Inne dokumenty według uznania potwierdzające spełnienie niezbędnych wymagań.
7) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
8) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
10) Oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
11) Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzory ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna dla kandydata do pobrania na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łęcznej, w wersji papierowej w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Łęcznej, pok. nr 8),
12) CV i list motywacyjny należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami oraz klauzulą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r, poz. 992),
- praca w systemie jednozmianowym,
- w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat, tj. 40 godzin tygodniowo (w poniedziałki, środy, czwartki i piątki w godzinach 07:00–15:00, wtorki w godzinach 08:00–16:00),
- praca przy komputerze o charakterze administracyjno – biurowym,
- praca w budynku Urzędu Miejskiego, Plac Kościuszki 5,
- praca w zespole,
- codzienny kontakt telefoniczny,
- bezpośredni kontakt z innymi pracownikami.
W miesiącu grudniu 2018 r. (w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w UM Łęczna, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 18 stycznia 2019 r. do godz. 11:00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łęcznej, Plac Kościuszki 5, 21-010 Łęczna, pok. nr 8 w zaklejonej kopercie z adresem do korespondencji i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. inwestycji w Referacie Inwestycji i Rozwoju Gminy”
Niekompletne oferty, niespełniające wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu,
a także dostarczone po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane. Kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, wyłonionymi przez komisję rekrutacyjną na podstawie analizy dokumentów aplikacyjnych. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej przy Plac Kościuszki 5.
Dodano do BIP dnia 07-01-2019 12:09:03