Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęcznej

Logo - Urząd Miejski w Łęcznej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Otwarty nabór kandydatów na wolne stanowisko ds. inwestycji w Referacie Inwestycji i Rozwoju Gminy

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5 21-010 Łęczna
Data ogłoszenia
2019-01-07
Termin składania dokumentów
2019-01-18
Wymagane wykształcenie

wykształcenie co najmniej średnie

Wymagania związane ze stanowiskiem
  • minimum pięcioletnie doświadczenie w pracy na stanowisku urzędniczym w administracji samorządowej,
  • znajomość procesu inwestycyjnego oraz regulujących ten proces przepisów prawa,
  • znajomość standardów kosztorysowania robót budowlanych oraz umiejętność obsługi programów komputerowych do kosztorysowania robót budowlanych (np. Zuzia, Norma),
  • znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania i kompetencji administracji samorządowej,
  • znajomość zasad elektronicznego obiegu dokumentów,
  • gotowość do odbycia przeszkoleń,
  • dobra znajomość obsługi komputera, w tym znajomość MS Office,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wysoka kultura osobista,
  • nieposzlakowana opinia.
Zakres obowiązków

1)        przygotowanie powierzonych zadań inwestycyjnych do realizacji,

2)       przygotowywanie wniosków do przetargów na wykonywanie prac projektowych i robót budowlanych,

3)       aktualizacja kosztorysów inwestorskich i sprawdzanie kosztorysów ofertowych,

4)       konsultowanie na etapie sporządzania, odbiór od wykonawcy oraz sprawdzenie zleconych prac projektowych,

5)       przygotowywanie dokumentów koniecznych dla uzyskania wymaganych prawem uzgodnień i decyzji administracyjnych.

6)       organizowanie narad roboczych i odbiorów robót dotyczących powierzonych zadań inwestycyjnych,

7)       koordynowanie, kontrolowanie realizacji i prawidłowego zakończenia zadań inwestycyjnych, dokonywanie rozliczeń finansowych, zgłaszanie przełożonemu zauważonych nieprawidłowości,

8)       przygotowywanie  na polecenie przełożonego oraz prawem przewidzianych sprawozdań, ocen,  analiz i informacji o realizacji zadań,

9)       udział w przygotowywaniu wniosków wraz z załącznikami w celach pozyskiwania funduszy zewnętrznych do  realizacji inwestycji,

10)    udział w przygotowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych,

11)     monitorowanie strategii rozwoju gminy, wraz z konieczną dokumentacją, sporządzanie wniosków dotyczących aktualizacji,

12)    współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego,

13)    wykonywanie czynności kancelaryjnych, zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla organów gmin,

14)    wykonywanie innych zadań zlecanych przez przełożonych oraz zadań wynikających z zakresu obowiązków,

15)    zastępowanie innych pracowników referatu w czasie nieobecności, urlopu lub zwolnień lekarskich.

Wymagane dokumenty

1)        List motywacyjny, podpisany własnoręcznie,

2)        CV podpisane własnoręcznie,

3)        Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

4)        Kopie dokumentów potwierdzających minimum pięcioletnie doświadczenie w pracy na stanowisku urzędniczym w administracji samorządowej,

5)        Kopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy i szkolenia,

6)        Inne dokumenty według uznania potwierdzające spełnienie niezbędnych wymagań.

7)        Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

8)        Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

9)        Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

10)    Oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

11)    Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzory ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna dla kandydata do pobrania na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łęcznej, w wersji papierowej w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Łęcznej, pok. nr 8),

12)    CV i list motywacyjny należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami oraz klauzulą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r, poz. 992),

Warunki pracy
  • praca w systemie jednozmianowym,
  • w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat, tj. 40 godzin tygodniowo (w poniedziałki, środy, czwartki i piątki w godzinach 07:00–15:00, wtorki w godzinach 08:00–16:00),
  • praca przy komputerze o charakterze administracyjno – biurowym,
  • praca w budynku Urzędu Miejskiego, Plac Kościuszki 5,
  • praca w zespole,
  • codzienny kontakt telefoniczny,
  • bezpośredni kontakt z innymi pracownikami.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu grudniu 2018 r. (w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w UM Łęczna, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 18 stycznia 2019 r. do godz. 11:00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łęcznej, Plac Kościuszki 5, 21-010 Łęczna, pok. nr 8 w zaklejonej kopercie z adresem do korespondencji i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. inwestycji w Referacie Inwestycji i Rozwoju Gminy”

Uwagi

Niekompletne oferty, niespełniające wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu,
a także dostarczone po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane. Kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, wyłonionymi przez komisję rekrutacyjną na podstawie analizy dokumentów aplikacyjnych. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej przy Plac Kościuszki 5.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Monika Medyńska
Dodano do BIP dnia 07-01-2019 12:09:03