Łęczna: Realizacja tymczasowego obiektu budowlanego z przeznaczeniem na mieszkania komunalne wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej
Numer ogłoszenia: 17512 - 2014; data zamieszczenia: 16.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łęczna , Plac Kościuszki 5, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7521150, 7520397, faks 081 7520242.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja tymczasowego obiektu budowlanego z przeznaczeniem na mieszkania komunalne wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Realizacja tymczasowego obiektu budowlanego z przeznaczeniem na mieszkania komunalne wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej. Obiekt parterowy wykonany na bazie typowych kontenerów o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 45 m² - dwa lokale mieszkalne z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz przyłączami: wodociągowym, kanalizacyjnym i energetycznym, wraz ze sporządzeniem projektu budowlano-wykonawczego. Teren na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia położony jest na działce nr 45 w m. Podzamcze, gm. Łęczna. 2. Zamówienie obejmuje: 1) sporządzenie projektu budowlano-wykonawczego wraz z projektami branżowymi i kosztorysem uproszczonym, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz zgodnie z normami i normowanymi rysunkami, wykonania badań niezbędnych do prawidłowego opracowania projektu we własnym zakresie i z własnych środków, 2) uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii, decyzji i innych dokumentów wymaganych do rozpoczęcia robót budowlanych w tym uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę a także dokonanie skutecznego zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i przystąpieniu do użytkowania obiektu, 3) wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową Realizacji Tymczasowego Obiektu Budowlanego z Przeznaczeniem na Mieszkania Komunalne 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonym Programie funkcjonalno-użytkowym oraz projekcie umowy o roboty budowlane i prace projektowe. 4. Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy mapę do celów projektowych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonym Programie funkcjonalno-użytkowym. 6. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego, 45000000-7 Roboty budowlane, 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne. 7. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne (to znaczy nie gorsze pod względem technicznym i jakościowym od wskazanych w opisie). 8. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. Uwagi: a) Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć kosztorys ofertowy uproszczony oraz harmonogram rzeczowo-finansowy uwzględniający: prace projektowe, uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę, prowadzenie robót budowlanych, uzyskanie zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i przystąpieniu do użytkowania obiektu. b) Wykonawca jest obowiązany sporządzić powykonawczą inwentaryzację geodezyjną oraz zarejestrować ją w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartografii na własny koszt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 45.00.00.00-7, 44.21.11.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) w wypadku wystąpienia zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, w zakresie tych zmian, 2) w wypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które mają wpływ na realizację zamówienia lub uniemożliwiają wykonywanie robót budowlanych, w zakresie terminu, 3) w wypadku przedłużania się uzgodnień w instytucjach zewnętrznych i organach administracji publicznej z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w zakresie terminu, 4) w wypadku wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, w zakresie terminu, 5) w przypadku gdy podczas realizacji zamówienia konieczne stanie się wprowadzenie zmian projektowych lub technologicznych, w zakresie terminu, 6) w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, w zakresie wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą podatku, 7) w przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia w całości, w zakresie wysokości wynagrodzenia. 2. Okoliczności o których mowa w ust. 1 muszą być udokumentowane w formie pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umleczna.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5 21-010 Łęczna pok. nr 17..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5 21-010 Łęczna pok. nr 8..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie