Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. działalności gospodarczej w Referacie Spraw Obywatelskich
wykształcenie wyższe
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w pracy na stanowisku urzędniczym,
- brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia
Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi platformy CEIDG,
- znajomość zagadnień z zakresu postępowania administracyjnego,
- umiejętność obsługi komputera, w tym pakietów biurowego MS Office i Open Office, poczty elektronicznej MS Outlook,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych (skaner, drukarka, kserokopiarka, fax),
- znajomość struktur Urzędu Miejskiego w Łęcznej oraz gminnych jednostek organizacyjnych i pomocniczych,
- predyspozycje osobowościowe: dyspozycyjność, umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej, kreatywność, konsekwentność i obowiązkowość przy wykonywaniu zadań
- umiejętność pracy z interesantami,
- odporność na stres.
Znajomość przepisów prawa:
- ustawa o Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy z dnia 6 marca 2018r. ( Dz.U. z 2020 r. poz. 2296)
- prawo przedsiębiorców z dnia 6 marca 2018 r. ( Dz.U. z 2021 r. poz. 162)
- ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi z dnia 26 października 1982 r. ( Dz.U. z 2019 r. poz. 2277)
- ustawa o ochronie przeciwpożarowej z dnia 24 sierpnia 1991 r.( Dz.U. z 2020 poz. 869)
- ustawa o funduszu sołeckim z dnia 21 lutego 2014 r.( Dz.U. z 2014 r. poz. 301)
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2020 r. poz. 256)
- rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. nr 14, poz. 67)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2020 r. poz. 713, 1378)
- ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 2176)
- statut Gminy Łęczna - Uchwała nr XIX/118/2012 Rady Miejskiej w Łęcznej z dnia 23 maja 2012 r. w sprawie ustalenia Statutu Gminy Łęczna (Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z 2012 r. poz. 2108 z póź.zm.),
- regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Łęcznej (zarządzenie Nr 52/2019 z dnia 18 kwietnia 2019 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łęcznej)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku.
- prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej w systemie elektronicznym- CEIDG
- wydawanie zaświadczeń na podstawie Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Łęcznej ( do roku 2011)
- realizacja zadań związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu lub poza miejscem sprzedaży
- prowadzenie ewidencji innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie
- realizacja funduszy sołeckich
- współpraca z Ochotniczymi Strażami Pożarniczymi
- opracowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawach należących do jej właściwości oraz projektów zarządzeń Burmistrza z zakresu działania stanowiska
- przygotowywanie sprawozdań, analiz i informacji w zakresie działania stanowiska
- archiwizacja dokumentów wytworzonych lub przetwarzanych w zakresie działania stanowiska
- zastępowanie innych pracowników referatu w czasie ich nieobecności
Wymagane dokumenty:
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy
- kopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy i szkolenia
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- życiorys zawodowy ( CV)- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
- list motywacyjny- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- inne dokumenty według uznania.
Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przez wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy.
Warunki i miejsce pracy:
- Miejsce pracy – Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5.
- Norma dobowa czasu pracy wynosi: 8 godzin.
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- 1 etat tj. 40 godzin tygodniowo (w poniedziałki, środy, czwartki i piątki w godzinach 07:00-15:00, wtorki w godzinach 08:00-16:00).
- Praca ma charakter pracy biurowej. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
- Bezpośredni kontakt z interesantami.
- Pierwsza umowa zostanie zawarta na okres do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, z wynagrodzeniem zgodnym z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Łęcznej. Osoba wyłoniona w naborze może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łęcznej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu maj 2021 r. (w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wynosił co najmniej 6 %.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście na kancelarii Urzędu Miejskiego lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Łęcznej, Plac Kościuszki 5 w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. działalności gospodarczej” do dnia 18 czerwca 2021 r. do godz.15.00 (decyduje data i godzina faktycznego wpływu do Urzędu).
UwagI:
- w celu ułatwienia kontaktu związanego z przeprowadzeniem naboru prosimy o wskazanie telefonu kontaktowego;
- oferty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- oświadczenia i dokumenty składane w drodze przeprowadzanego naboru muszą być podpisane własnoręcznie;
- Dokumenty (oferta) kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru (rekrutacji), zostaną dołączone do jego akt osobowych;
- Dokumenty (oferty) pozostałych osób, biorących udział w naborze, które nie zostały w jego wyniku zatrudnione, będą przechowywane w czasie do 3 miesięcy, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone, w przeciwnym wypadku zostaną zniszczone po tym terminie;
- O terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łęcznej https://umleczna.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego ul. Plac Kościuszki 5.
Dodano do BIP dnia 02-06-2021 08:51:39