Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęcznej

Logo - Urząd Miejski w Łęcznej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. działalności gospodarczej w Referacie Spraw Obywatelskich

Symbol oferty
KK.2110.1.2021
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5 21-010 Łęczna
Data ogłoszenia
2021-06-02
Termin składania dokumentów
2021-06-18
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie wyższe,
  3. doświadczenie w pracy na stanowisku urzędniczym,
  4. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,
  6. nieposzlakowana opinia

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość obsługi platformy CEIDG,
  2. znajomość zagadnień z zakresu postępowania administracyjnego,
  3. umiejętność obsługi komputera, w tym pakietów biurowego MS Office i Open Office, poczty elektronicznej MS Outlook,
  4. umiejętność obsługi urządzeń biurowych (skaner, drukarka, kserokopiarka, fax),
  5. znajomość struktur Urzędu Miejskiego w Łęcznej oraz gminnych jednostek organizacyjnych i pomocniczych,
  6. predyspozycje osobowościowe: dyspozycyjność, umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej, kreatywność, konsekwentność i obowiązkowość przy wykonywaniu zadań
  7. umiejętność pracy z interesantami,
  8. odporność na stres.

Znajomość przepisów prawa:

  1. ustawa o Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy z dnia 6 marca 2018r. ( Dz.U. z 2020 r. poz. 2296)
  2. prawo przedsiębiorców z dnia 6 marca 2018 r. ( Dz.U. z 2021 r. poz. 162)
  3. ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi z dnia 26 października 1982 r. ( Dz.U. z 2019 r. poz. 2277)
  4. ustawa o ochronie przeciwpożarowej z dnia 24 sierpnia 1991 r.( Dz.U. z 2020 poz. 869)
  5. ustawa o funduszu sołeckim z dnia 21 lutego 2014 r.( Dz.U. z 2014 r. poz. 301)
  6. ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2020 r. poz. 256)
  7. rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. nr 14, poz. 67)
  8. ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2020 r. poz. 713, 1378)
  9. ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 2176)
  10. statut Gminy Łęczna - Uchwała nr XIX/118/2012 Rady Miejskiej w Łęcznej z dnia 23 maja 2012 r. w sprawie ustalenia Statutu Gminy Łęczna (Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z 2012 r. poz. 2108 z póź.zm.),
  11. regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Łęcznej (zarządzenie Nr 52/2019 z dnia 18 kwietnia 2019 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łęcznej)
Zakres obowiązków

Zakres wykonywania zadań na stanowisku.

  1. prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej w systemie elektronicznym- CEIDG
  2. wydawanie zaświadczeń na podstawie Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Łęcznej ( do roku 2011)
  3. realizacja zadań związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu lub poza miejscem sprzedaży
  4. prowadzenie ewidencji innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie
  5. realizacja funduszy sołeckich
  6. współpraca z Ochotniczymi Strażami Pożarniczymi
  7. opracowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawach należących do jej właściwości oraz projektów zarządzeń Burmistrza z zakresu działania stanowiska
  8. przygotowywanie sprawozdań, analiz i informacji w zakresie działania stanowiska
  9. archiwizacja dokumentów wytworzonych lub przetwarzanych w zakresie działania stanowiska
  10. zastępowanie innych pracowników referatu w czasie ich nieobecności
Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

  1. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy
  2. kopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy i szkolenia
  3. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  4. oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  5. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  6. życiorys zawodowy ( CV)- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
  7. list motywacyjny- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
  8. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  9. inne dokumenty według uznania.

Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przez wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy.

Warunki pracy

Warunki i miejsce pracy:

  1. Miejsce pracy – Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5.
  2. Norma dobowa czasu pracy wynosi: 8 godzin.
  3. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- 1 etat tj. 40 godzin tygodniowo (w poniedziałki, środy, czwartki i piątki w godzinach 07:00-15:00, wtorki w godzinach 08:00-16:00).
  4. Praca ma charakter pracy biurowej. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
  5. Bezpośredni kontakt z interesantami.
  6. Pierwsza umowa zostanie zawarta na okres do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, z wynagrodzeniem zgodnym z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Łęcznej. Osoba wyłoniona w naborze może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łęcznej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu  maj 2021 r.  (w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia)  wynosił co najmniej  6 %.

Miejsce składania dokumentów

Miejsce i termin składania dokumentów:

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście na kancelarii Urzędu Miejskiego  lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Łęcznej, Plac Kościuszki 5 w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. działalności gospodarczej” do dnia 18 czerwca 2021 r. do godz.15.00  (decyduje data i godzina faktycznego wpływu do Urzędu).

 

Uwagi

UwagI:

  1. w celu ułatwienia kontaktu związanego z przeprowadzeniem naboru prosimy o wskazanie telefonu kontaktowego;
  2. oferty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  3. oświadczenia i dokumenty składane w drodze przeprowadzanego naboru muszą być podpisane własnoręcznie;
  1. Dokumenty (oferta) kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru (rekrutacji), zostaną dołączone do jego akt osobowych;
  2. Dokumenty (oferty) pozostałych osób, biorących udział w naborze, które nie zostały w jego wyniku zatrudnione, będą przechowywane w czasie do 3 miesięcy, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone, w przeciwnym wypadku zostaną zniszczone po tym terminie;
  3. O terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu
  4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łęcznej https://umleczna.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego ul. Plac Kościuszki 5.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Monika Medyńska
Dodano do BIP dnia 02-06-2021 08:51:39