Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęcznej

Logo - Urząd Miejski w Łęcznej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze- AUDYTOR WEWNĘTRZNY

Symbol oferty
KK.2110.2.2021
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5 21-010 Łęczna
Data ogłoszenia
2021-08-02
Termin składania dokumentów
2021-08-20
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,
  3. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe,
  6. co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywana przez co najmniej 3 lata działalność gospodarcza o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku audytora,
  7. kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego:

- jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub złożony, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub uprawnienia biegłego rewidenta, lub dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych ww zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.

Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie zawodowe na stanowisku audytora w jednostkach administracji publicznej
  2. biegła obsługa komputera (Microsoft Office, środowisko Windows),
  3. samodzielność, komunikatywność, umiejętność planowania i organizacji pracy,
  4. znajomość przepisów dotyczących rachunkowości budżetowej i zasad prowadzenia audytu w jednostkach samorządu terytorialnego.

Znajomość przepisów prawa:

  1. ustawa o pracownikach samorządowych ( Dz.U z 2019r. poz.1282)
  2. ustawa o finansach publicznych ( Dz.U. z 2021 r. poz.305,1236)
  3. ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych        ( Dz.U. z 2021 r. poz. 289)
  4. ustawa Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019)
  5. znajomość przepisów dotyczących rachunkowości budżetowej i zasad prowadzenia audytu w jednostkach samorządu terytorialnego
  6. ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2020 r. poz. 256)
  7. ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2020 r. poz. 713, 1378)
  8. ustawa Kodeks Postępowania Administracyjnego ( Dz.U. z 2021 r. poz.735)
Zakres obowiązków

Zakres wykonywania zadań na stanowisku.

Prowadzenie zadań audytu wewnętrznego, w tym:

  1. przygotowywanie na podstawie analizy ryzyka rocznego planu audytu;
  2. przeprowadzanie zadań audytowych, zapewniających lub doradczych w gminie i gminnych jednostkach organizacyjnych;
  3. przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej w Urzędzie Miejskim w Łęcznej i gminnych jednostkach organizacyjnych;
  4. ocena prawidłowości ewidencji księgowej oraz wiarygodności sprawozdań finansowych i sprawozdań z wykonania budżetu;
  5. ocena efektywności i gospodarności wykorzystania zasobów, w tym mienia i jego ochrony;
  6. prowadzenie analiz obszarów ryzyka w zakresie działalności oraz gospodarki finansowej jednostki;
  7. ocena zgodności prowadzonej działalności z przepisami prawa oraz obowiązującymi w jednostce procedurami;
  8. wspieranie Burmistrza w realizacji celów i zadań przez systematyczną ocenę kontroli zarządczej oraz czynności doradcze;
  9. czynności audytowe określone w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 4 września 2015 r. w sprawie audytu wewnętrznego oraz informacji o pracy i wynikach tego audytu ( Dz.U. 2018 poz. 506);
  10. wykonywanie innych zadań nałożonych na audytora.
Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

  1. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy
  2. kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje zawodowe (np. certyfikaty, zaświadczenie o złożeniu z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego, inne uprawnienia do prowadzenia audytu wewnętrznego, w tym udokumentowanie odbycia 3-letniej praktyki w prowadzeniu audytu wewnętrznego, z zachowaniem wymogów ustawy o finansach publicznych w tym zakresie);
  3. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie  ( druk w załączniku)
  4. oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych (druk w załączniku)
  5. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji ( druk w załączniku)
  6. życiorys zawodowy ( CV)- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
  7. list motywacyjny- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
  8. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( druk w załączniku)
  9. inne dokumenty według uznania.

Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przez wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy

Warunki pracy

Warunki i miejsce pracy:

  1. Miejsce pracy – Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5.
  2. Wymiar czasu pracy :   1/4 etatu ( 10 godzin tygodniowo)
  3. Praca ma charakter pracy biurowej. Praca przy komputerze oraz w terenie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łęcznej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu  lipiec 2021 r.( w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia)  wynosił co najmniej  6 %.

Miejsce składania dokumentów

Miejsce i termin składania dokumentów:

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście na kancelarii Urzędu Miejskiego  lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Łęcznej, Plac Kościuszki 5 w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. audytu wewnętrznego” do dnia 20 sierpnia 2021 r. do godz.15.00  (decyduje data i godzina faktycznego wpływu do Urzędu).

Uwagi

Uwaga:

  1. w  celu ułatwienia kontaktu związanego z przeprowadzeniem naboru prosimy o wskazanie telefonu kontaktowego;
  2. oferty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  3. oświadczenia i dokumenty składane w drodze przeprowadzanego naboru muszą być podpisane własnoręcznie;
  1. dokumenty (oferta) kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru (rekrutacji), zostaną dołączone do jego akt osobowych;
  2. dokumenty (oferty) pozostałych osób, biorących udział w naborze, które nie zostały w jego wyniku zatrudnione, będą przechowywane w czasie do 3 miesięcy, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone, w przeciwnym wypadku zostaną zniszczone po tym terminie;
  3. O terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu.
  4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łęcznej https://umleczna.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego ul. Plac Kościuszki 5.

Wybrany kandydat
p. Bożena Oleksy zam.Lublin

Uzasadnienie wyboru
Przedłożona przez kandydatkę dokumentacja spełniła wszystkie wymogi formalne. W trakcie drugiego etapu-rozmowy kwalifikacyjnej, kandydatka wykazała się bardzo dobrym przygotowaniem merytorycznym do pracy na ww. stanowisku. Posiada wykształcenie wyższe na kierunku Administracja oraz złożony w 2005 r. egzamin na audytora wewnętrznego z wynikiem pozytywnym przed Komisja Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów. Posiada także wieloletnie doświadczenie w pracy na stanowisku audytora wewnętrznego.
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Monika Medyńska
Dodano do BIP dnia 02-08-2021 11:48:47