Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęcznej

Logo - Urząd Miejski w Łęcznej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze-strażnik miejski-aplikant

Symbol oferty
KK.2110.3.2021
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5 21-010 Łęczna
Data ogłoszenia
2021-11-03
Termin składania dokumentów
2021-11-15
Wymagane wykształcenie

co najmniej średnie

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  1. ukończone 21 lat,
  2. obywatelstwo polskie,
  3. wykształcenie co najmniej średnie,
  4. uregulowany stosunek do służby wojskowej,
  5. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,
  7. sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
  8. nieposzlakowana opinia,
  9. prawo jazdy kat. B
  10. bardzo dobra znajomość topografii miasta i gminy

Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  2. umiejętność obsługi komputera, w tym pakietów biurowego MS Office i Open Office, poczty elektronicznej MS Outlook,
  3. umiejętność obsługi urządzeń biurowych (skaner, drukarka, kserokopiarka, fax),
  4. znajomość struktur Urzędu Miejskiego w Łęcznej oraz gminnych jednostek organizacyjnych i pomocniczych,
  5. predyspozycje osobowościowe: dyspozycyjność, umiejętność pracy zespołowej, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, komunikatywność, obowiązkowość przy wykonywaniu zadań
  6. umiejętność pracy z interesantami,
  7. odporność na stres,
  8. ukończone kursy specjalistyczne, szkolenia: podstawowy strażnika miejskiego, resuscytacji, udzielania pomocy przedlekarskiej, samoobrony

Znajomość przepisów prawa:

  1. ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2020 r. poz. 256),
  2. ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( U. z 2021 r. poz. 888 z póź.zm.)
  3. ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1763),
  4. ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z póź.zm.),
  5. ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (z 2021 r. poz. 1372 z póź.zm.)
  6. statut Gminy Łęczna - Uchwała nr XIX/118/2012 Rady Miejskiej w Łęcznej z dnia 23 maja 2012 r. w sprawie ustalenia Statutu Gminy Łęczna (Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z 2012 r. poz. 2108 z póź.zm.),
  7. regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Łęcznej (zarządzenie Nr 52/2019 z dnia 18 kwietnia 2019 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łęcznej)
  8. uchwała nr XVII/112/2004 Rady Miejskiej w Łęcznej z dnia 19 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łęczna
  9. ustawa z dnia 20 maja 1971 r. Kodeks wykroczeń ( Dz. U. z 2021 r. poz. 281 z póź.zm.)
  10. ustawa z dnia 24 sierpnia 2001 r. Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia ( Dz.U. z  2021 r. poz. 457 z póź.zm.)
  11. ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z póź.zm.).
Zakres obowiązków

Zakres wykonywania zadań na stanowisku:

  1. ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,
  2. czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego, a także kontrola publicznego transportu zbiorowego w zakresie określonym stosownymi przepisami,
  3. współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń,
  4. kontrola wywiązywania się z obowiązków właścicieli i zarządców nieruchomości w zakresie utrzymania należytego stanu sanitarno-porządkowego,
  5. zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów i dowodów, do momentu przybycia właściwych służb, a także ustalenie, w miarę możliwości, świadków zdarzenia,
  6. ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej,
  7. współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych,
  8. doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania, jeżeli osoby te zachowaniem swoim dają powód do zgorszenia w miejscu publicznym, znajdują się w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu i zdrowiu innych osób,
  9. ujawnianie wykroczeń i ściągani ich sprawców,
  10. kontrolowanie przestrzegania przepisów w zakresie ochrony porządku publicznego wynikających z ustaw i aktów prawa miejscowego, a w szczególności w zakresie prowadzenia handlu obnośnego, obwoźnego i na targowiskach,
  11. informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń, a także inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i współdziałanie w tym zakresie z organami państwowymi, samorządowymi i organizacjami społecznymi,
  12. konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy,
  13. współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego,
  14. zastępowanie innych pracowników Straży Miejskiej w czasie ich nieobecności
Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

  1. życiorys zawodowy ( CV)- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
  2. list motywacyjny- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. Oświadczenie kandydata o wymaganym wieku,
  5. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  6. oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  7. oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  8. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  10. oświadczenie kandydata o sprawności pod względem fizycznym i psychicznym,
  11. oświadczenie kandydata potwierdzające uregulowany stosunek do służby wojskowej,
  12. kopia prawo jazdy,
  13. kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  14. inne dokumenty według uznania.

Wzór oświadczeń oraz kwestionariusza osobowego dla kandydata w załączniku.

Warunki pracy

Warunki i miejsce pracy

  1. Miejsce pracy – Straż Miejska w Łęcznej Plac Kościuszki 22
  2. Praca na terenie miasta i gminy Łęczna.
  3. Praca decyzyjna związana z odpowiedzialnością.
  4. Praca wymagająca sprawności fizycznej i psychicznej.
  5. Możliwość pracy w godzinach nocnych i w dni świąteczne ( sporadycznie)
  6. Praca w systemie 2 zmianowym - I zmiana 600-1400, II zmiana 1400-2200.
  7. Norma dobowa czasu pracy wynosi: 8 godzin.
  8. Praca zespołowa.
  9. Bezpośredni kontakt z interesantami.
  10. Korzystanie z pojazdu służbowego uprzywilejowanego w ramach obowiązków służbowych
  11. Pierwsza umowa zostanie zawarta na okres określony do 6 miesięcy w ramach którego odbywa się przeszkolenie podstawowe.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łęcznej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu  październik  2021 r.( w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia)  wynosił co najmniej  6 %.

 

Miejsce składania dokumentów

Miejsce i termin składania dokumentów:

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście na kancelarii Urzędu Miejskiego  lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Łęcznej, Plac Kościuszki 5 w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - strażnik miejski aplikant do dnia 15 listopada 2021 r. do godz.15.00  (decyduje data i godzina faktycznego wpływu do Urzędu).

Uwagi

 UWAGI:

  1. w celu ułatwienia kontaktu związanego z przeprowadzeniem naboru prosimy o wskazanie telefonu kontaktowego;
  2. oferty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  3. oświadczenia i dokumenty składane w drodze przeprowadzanego naboru muszą być podpisane własnoręcznie;
  1. dokumenty (oferta) kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru (rekrutacji), zostaną dołączone do jego akt osobowych;
  2. dokumenty (oferty) pozostałych osób, biorących udział w naborze, które nie zostały w jego wyniku zatrudnione, będą przechowywane w czasie do 3 miesięcy, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone, w przeciwnym wypadku zostaną zniszczone po tym terminie;
  3. o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu,
  4. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łęcznej https://umleczna.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego ul. Plac Kościuszki 5.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Monika Medyńska
Dodano do BIP dnia 03-11-2021 09:29:48