Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęcznej

Logo - Urząd Miejski w Łęcznej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Nabór na wolne stanowisko ds. obsługi sekretariatu

Symbol oferty
KK.2110.2.2022
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5 21-010 Łęczna
Data ogłoszenia
2022-03-11
Termin składania dokumentów
2022-03-21
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe ( preferowane administracja)

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  2. wykształcenie wyższe (preferowany kierunek administracja),
  3. posiadanie co najmniej 6 - miesięczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
  4. biegła obsługa komputera ( znajomość pakietu MS Office- Word, Excel, Outlook),
  5. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,
  7. nieposzlakowana opinia

Wymagania dodatkowe:

  1. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych ( skaner, drukarka, kserokopiarka, fax )
  2. Znajomość struktur Urzędu Miejskiego w Łęcznej oraz gminnych jednostek organizacyjnych i pomocniczych.
  3. Predyspozycje osobowościowe: dyspozycyjność, rzetelność, sumienność, terminowość w wykonywaniu zadań, kreatywność, umiejętność radzenia sobie ze stresem
  4. Wysoka kultura osobista,
  5. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

Znajomość przepisów prawa:

  1. ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.)
  2. rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.  nr 14, poz. 67 z późn.zm.)
  3. ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2022 r., poz. 559)
  4. ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz.U. z 2018 r., poz. 870).
  5. statut Gminy Łęczna (Uchwała Nr XIX/118/2012 Rady Miejskiej w Łęcznej z dnia 23 maja 2012 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Łęczna z póź.zm.)
  6. Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Łęcznej (Zarządzenie Nr 52/2019 Burmistrza Łęcznej z dnia 18 kwietnia 2019 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łęcznej z póź.zm.)
Zakres obowiązków

Zakres  zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. obsługa sekretariatu w zakresie ustalonym z burmistrzem i zastępcą burmistrza,
  2. prowadzenie rejestrów zarządzeń burmistrza i upoważnień,
  3. publikacja zarządzeń burmistrza w Biuletynie Informacji Publicznej,
  4. przygotowanie sprawozdań z pracy burmistrza między sesjami,
  5. obsługa poczty elektronicznej,
  6. bieżąca obsługa sekretariatu – przepisywanie pism, nadawanie faksów, łączenie rozmów, umawianie na spotkania burmistrzów i z burmistrzami,
  7. udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych stanowisk,
  8. obsługa urządzeń biurowych,
  9. wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
  10. prowadzenie rejestru i publikacja informacji o petycjach oraz umieszczenie zbiorczej informacji o petycjach w Biuletynie Informacji Publicznej,
  11. prowadzenie rejestru delegacji służbowych.
Wymagane dokumenty

 Wymagane dokumenty:

  1. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy
  2. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  3. oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  5. życiorys zawodowy ( CV)- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
  6. list motywacyjny- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
  7. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  8. inne dokumenty według uznania.

 

Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przez wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy.

Wzór oświadczeń oraz kwestionariusza osobowego dla kandydata w załączniku.

Warunki pracy

Warunki pracy:

 

  1. Miejsce pracy – Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5.
  2. Norma dobowa czasu pracy wynosi: 8 godzin.
  3. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- 1 etat tj. 40 godzin tygodniowo (w poniedziałki, środy, czwartki i piątki w godzinach 07:00-15:00, wtorki w godzinach 08:00-16:00).
  4. Praca ma charakter pracy biurowej. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
  5. Pierwsza umowa zostanie zawarta na okres do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, z wynagrodzeniem zgodnym z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Łęcznej. Osoba wyłoniona w naborze może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łęcznej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu  luty 2022 r.( w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia)  wynosił co najmniej  6 %.

Miejsce składania dokumentów

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście na kancelarii Urzędu Miejskiego  lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Łęcznej, Plac Kościuszki 5 w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – ds. obsługi sekretariatu”  do dnia 21 marca 2022 r. do godz.15.00  (decyduje data i godzina faktycznego wpływu do Urzędu).

Uwagi

Uwagi:

  1. w celu ułatwienia kontaktu związanego z przeprowadzeniem naboru prosimy o wskazanie telefonu kontaktowego;
  2. oferty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  3. oświadczenia i dokumenty składane w drodze przeprowadzanego naboru muszą być podpisane własnoręcznie;
  4. dokumenty (oferta) kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru (rekrutacji), zostaną dołączone do jego akt osobowych;
  5. dokumenty (oferty) pozostałych osób, biorących udział w naborze, które nie zostały w jego wyniku zatrudnione, będą przechowywane w czasie do 3 miesięcy, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone, w przeciwnym wypadku zostaną zniszczone po tym terminie;
  6. o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu.
  7. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łęcznej https://umleczna.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego ul. Plac Kościuszki 5.
Załączniki

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Monika Medyńska
Dodano do BIP dnia 11-03-2022 12:36:47