Nabór na wolne stanowisko ds. obsługi sekretariatu
wykształcenie wyższe ( preferowane administracja)
Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- wykształcenie wyższe (preferowany kierunek administracja),
- posiadanie co najmniej 6 - miesięczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- biegła obsługa komputera ( znajomość pakietu MS Office- Word, Excel, Outlook),
- brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia
Wymagania dodatkowe:
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych ( skaner, drukarka, kserokopiarka, fax )
- Znajomość struktur Urzędu Miejskiego w Łęcznej oraz gminnych jednostek organizacyjnych i pomocniczych.
- Predyspozycje osobowościowe: dyspozycyjność, rzetelność, sumienność, terminowość w wykonywaniu zadań, kreatywność, umiejętność radzenia sobie ze stresem
- Wysoka kultura osobista,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Znajomość przepisów prawa:
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.)
- rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. nr 14, poz. 67 z późn.zm.)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2022 r., poz. 559)
- ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz.U. z 2018 r., poz. 870).
- statut Gminy Łęczna (Uchwała Nr XIX/118/2012 Rady Miejskiej w Łęcznej z dnia 23 maja 2012 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Łęczna z póź.zm.)
- Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Łęcznej (Zarządzenie Nr 52/2019 Burmistrza Łęcznej z dnia 18 kwietnia 2019 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łęcznej z póź.zm.)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- obsługa sekretariatu w zakresie ustalonym z burmistrzem i zastępcą burmistrza,
- prowadzenie rejestrów zarządzeń burmistrza i upoważnień,
- publikacja zarządzeń burmistrza w Biuletynie Informacji Publicznej,
- przygotowanie sprawozdań z pracy burmistrza między sesjami,
- obsługa poczty elektronicznej,
- bieżąca obsługa sekretariatu – przepisywanie pism, nadawanie faksów, łączenie rozmów, umawianie na spotkania burmistrzów i z burmistrzami,
- udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych stanowisk,
- obsługa urządzeń biurowych,
- wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
- prowadzenie rejestru i publikacja informacji o petycjach oraz umieszczenie zbiorczej informacji o petycjach w Biuletynie Informacji Publicznej,
- prowadzenie rejestru delegacji służbowych.
Wymagane dokumenty:
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- życiorys zawodowy ( CV)- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
- list motywacyjny- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- inne dokumenty według uznania.
Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przez wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy.
Wzór oświadczeń oraz kwestionariusza osobowego dla kandydata w załączniku.
Warunki pracy:
- Miejsce pracy – Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5.
- Norma dobowa czasu pracy wynosi: 8 godzin.
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- 1 etat tj. 40 godzin tygodniowo (w poniedziałki, środy, czwartki i piątki w godzinach 07:00-15:00, wtorki w godzinach 08:00-16:00).
- Praca ma charakter pracy biurowej. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
- Pierwsza umowa zostanie zawarta na okres do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, z wynagrodzeniem zgodnym z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Łęcznej. Osoba wyłoniona w naborze może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łęcznej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu luty 2022 r.( w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wynosił co najmniej 6 %.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście na kancelarii Urzędu Miejskiego lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Łęcznej, Plac Kościuszki 5 w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – ds. obsługi sekretariatu” do dnia 21 marca 2022 r. do godz.15.00 (decyduje data i godzina faktycznego wpływu do Urzędu).
Uwagi:
- w celu ułatwienia kontaktu związanego z przeprowadzeniem naboru prosimy o wskazanie telefonu kontaktowego;
- oferty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- oświadczenia i dokumenty składane w drodze przeprowadzanego naboru muszą być podpisane własnoręcznie;
- dokumenty (oferta) kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru (rekrutacji), zostaną dołączone do jego akt osobowych;
- dokumenty (oferty) pozostałych osób, biorących udział w naborze, które nie zostały w jego wyniku zatrudnione, będą przechowywane w czasie do 3 miesięcy, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone, w przeciwnym wypadku zostaną zniszczone po tym terminie;
- o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu.
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łęcznej https://umleczna.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego ul. Plac Kościuszki 5.
Dodano do BIP dnia 11-03-2022 12:36:47