Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęcznej

Logo - Urząd Miejski w Łęcznej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Nabór na wolne stanowisko urzednicze ds. obsługi kancelaryjnej

Symbol oferty
KK.2110.3.2022
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5 21-010 Łęczna
Data ogłoszenia
2022-03-30
Termin składania dokumentów
2022-04-11
Wymagane wykształcenie

wykszałcenie wyższe ( preferowany kierunek administracja)

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  2. wykształcenie wyższe (preferowany kierunek administracja),
  3. posiadanie co najmniej 6 - miesięczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej ( w tym w samorządowych jednostkach organizacyjnych)
  4. biegła obsługa komputera ( znajomość pakietu MS Office- Word, Excel, Outlook),
  5. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,
  7. nieposzlakowana opinia

Znajomość przepisów prawa:

  1. ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.    z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.)
  2. rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. Nr 5, poz. 46)
  3. rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U nr 14, poz. 67 z późn.zm.)
  4. ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2022 r., poz. 559  z późn. zm. )
  5. ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej           (Dz.U. z 2020 r., poz. 2176, z późn.zm.)
  6. statut Gminy Łęczna (Uchwała Nr XIX/118/2012 Rady Miejskiej w Łęcznej           z dnia 23 maja 2012 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Łęczna)
  7. Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Łęcznej                      (Zarządzenie Nr 52/2019 Burmistrza Łęcznej z dnia 18 kwietnia 2019 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łęcznej)

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość elektronicznego systemu obiegu dokumentów el-Dok,
  2. umiejętność obsługi platformy e-PUAP,
  3. bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu biurowego MS Office, poczty elektronicznej MS Outlook,
  4. umiejętność obsługi urządzeń biurowych ( skaner, drukarka, kserokopiarka, fax ),
  5. znajomość struktur Urzędu Miejskiego w Łęcznej oraz gminnych jednostek organizacyjnych i pomocniczych,
  6. predyspozycje osobowościowe: samodzielność w działaniu, umiejętność zorganizowania pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy z interesantami, dyspozycyjność, radzenie sobie ze stresem

 

Zakres obowiązków

Zakres wykonywania zadań na stanowisku.

1. Praca polega na prowadzeniu obsługi kancelaryjnej Urzędu Miejskiego w Łęcznej:

  • przyjmowanie, rejestracja w systemie el-Dok i rozdzielanie korespondencji przychodzącej do załatwienia właściwym stanowiskom pracy
  • obsługa korespondencji wpływającej drogą elektroniczną
  • wysyłka korespondencji wychodzącej, przesyłek i paczek
  • przydzielanie korespondencji i współpraca z gońcami
  • sporządzanie rozliczeń z wysyłki korespondencji
  • udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych komórek Urzędu Miejskiego
  • prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków wpływających do Urzędu Miejskiego w Łęcznej
  • przygotowywanie do wywieszenia na tablicach ogłoszeń na terenie gminy informacji i ogłoszeń urzędowych, aktualizacja informacji na wewnętrznych tablicach ogłoszeniowych w Urzędzie
  • wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z instrukcja kancelaryjną

  2. zastępstwo pracownika ds. obsługi sekretariatu burmistrza

  3. wykonywanie w zakresie zleconym przez przełożonych spraw związanych z wyborami (do Sejmu i Senatu RP, Prezydenta RP, samorządowymi), referendami i powszechnym spisem ludności)

   4. okazjonalnie – obsługa gminnych uroczystości i imprez promocyjnych

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

  1. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy,
  2. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie   ( wzór w załączniku),
  3. oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych ( wzór w załączniku),
  4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji ( wzór w załączniku),
  5. życiorys zawodowy ( CV)- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
  6. list motywacyjny- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
  7. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( wzór w załączniku),
  8. inne dokumenty według uznania.

Wzór oświadczeń oraz kwestionariusza osobowego dla kandydata w załączniku.

Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przez wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy.

Warunki pracy

Warunki i miejsce pracy:

  1. Miejsce pracy – Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5.
  2. Norma dobowa czasu pracy wynosi: 8 godzin.
  3. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- 1 etat tj. 40 godzin tygodniowo (w poniedziałki, środy, czwartki i piątki w godzinach 07:00-15:00, wtorki w godzinach 08:00-16:00).
  4. Praca ma charakter pracy biurowej. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
  5. Pierwsza umowa zostanie zawarta na okres do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, z wynagrodzeniem zgodnym z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Łęcznej. Osoba wyłoniona w naborze może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łęcznej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu  luty 2022 r.( w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia)  wynosił co najmniej  6 %.

Miejsce składania dokumentów

Miejsce i termin składania dokumentów:

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście na kancelarii Urzędu Miejskiego  lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Łęcznej, Plac Kościuszki 5                         w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – ds. obsługi kancelaryjnej ”  do dnia 11 kwietnia 2022 r. do godz.15.00  (decyduje data i godzina faktycznego wpływu do Urzędu).

Uwagi

Uwagi:

  1. w celu ułatwienia kontaktu związanego z przeprowadzeniem naboru prosimy o wskazanie telefonu kontaktowego;
  2. oferty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  3. oświadczenia i dokumenty składane w drodze przeprowadzanego naboru muszą być podpisane własnoręcznie;
  4. dokumenty (oferta) kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru (rekrutacji), zostaną dołączone do jego akt osobowych;
  5. dokumenty (oferty) pozostałych osób, biorących udział w naborze, które nie zostały w jego wyniku zatrudnione, będą przechowywane w czasie do 3 miesięcy, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone, w przeciwnym wypadku zostaną zniszczone po tym terminie;
  6. o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu  ( termin rozmowy kwalifikacyjnej planowany jest w dniach 20-21.04.2022 r.)informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łęcznej https://umleczna.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego ul. Plac Kościuszki 5.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Monika Medyńska
Dodano do BIP dnia 30-03-2022 13:17:11