Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęcznej

Logo - Urząd Miejski w Łęcznej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Nabór na wolne stanowisko ds. remontów i utrzymania dróg gminnych w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

Symbol oferty
KK.2110.1.2023
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5 21-010 Łęczna
Data ogłoszenia
2023-02-03
Termin składania dokumentów
2023-02-13
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:
1.wykształcenie wyższe
2.posiadanie co najmniej 6-miesięcy doświadczenia w administracji publicznej 
3.biegła obsługa komputera (znajomość pakietu MS Office- Word, Excel,  Outlook),
4.posiadanie obywatelstwa polskiego,
5.korzystanie z pełnych praw publicznych,
6.pełna zdolność do czynności prawnych,
7.nieposzlakowana opinia,
8.brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9.znajomość topografii Gminy Łęczna.
10. znajomość  przepisów :
a)ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
(t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2000)
b)rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. nr 14, poz. 67)
c)ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 40)
d)ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U.
z 2022 r. poz. 902)
e)Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Łęcznej (zarządzenie Nr 52/2019
z dnia 18 kwietnia 2019 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łęcznej)
f)ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)
g)ustawa z dnia 7 lipca 1996 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351)
h)ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710)
i)ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1693)

Wymagania dodatkowe:
1. doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania drogami publicznymi
2. umiejętność pracy z interesantami,
3. predyspozycje osobowościowe: samodzielność w działaniu, umiejętność zorganizowania pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, rzetelność, sumienność, komunikatywność 
4. prawo jazdy kat. B

Zakres obowiązków

Zakres wykonywania zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie i aktualizowanie ewidencji dróg gminnych oraz obiektów mostowych w szczególności poprzez prowadzenie ksiąg inwentarzowych oraz rejestrów robót budowlano – remontowych
  2. planowanie i realizacja remontów i robót utrzymaniowych na drogach gminnych
  3. zimowe utrzymanie dróg gminnych
  4. nadzór nad sadzeniem, wycinką i pielęgnacją drzew i krzewów w pasie drogowym dróg gminnych
  5. prowadzenie spraw związanych z przywróceniem pasa drogowego do stanu pierwotnego
  6. kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji technicznej dróg gminnych
  7. współpraca z innymi zarządcami dróg publicznych przebiegających przez Gminę Łęczna
  8. nadzór i realizacja zadań związanych organizacją ruchu drogowego na drogach gminnych
  9. prowadzenie spraw związanych z gospodarką magazynową dotyczącą kruszywa drogowego
  10. nadzór nad pracownikami gospodarczymi realizującymi zadania w zakresie remontów
    i utrzymania dróg gminnych
  11. prowadzenie ksiąg inwentarzowych związanych z działalnością referatu
  12. prowadzenie koniecznej sprawozdawczości zgodnej z zakresem obowiązków.
  13. Prawidłowe stosowanie instrukcji kancelaryjnej:

- prawidłowe prowadzenie spisów spraw, rejestrów oraz teczek,

- odpowiedzialność za terminowe i zgodne z przepisami prawa załatwianie spraw,

- prawidłowy obieg akt, ustalony instrukcją,

- prawidłowe stosowanie pieczęci i przestrzeganie zasad sporządzania pism,

- terminowe przekazywanie akt do archiwum zakładowego.

  1. Wykonywanie innych zadań zlecanych przez przełożonych oraz zadań wynikających z zakresu obowiązków.
  2. Zastępowanie innych pracowników referatu w czasie nieobecności, urlopu lub zwolnień lekarskich.
Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

1.    kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i staż pracy 
2.    oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;(wzór w załączniku), 
3.    oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych  oraz pełnej zdolności do czynności prawnych (wzór w załączniku),
4.    oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór w załączniku),
5.    życiorys zawodowy (CV)- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
6.    list motywacyjny- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
7.    kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w załączniku),
8.    inne dokumenty według uznania.

Wzór oświadczeń oraz kwestionariusza osobowego dla kandydata w załączniku.

Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przez wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy.

 

Warunki pracy

Warunki i miejsce pracy

  1. Miejsce pracy – Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5. Budynek piętrowy. Stanowisko pracy znajduje się na I piętrze.
  1. Norma dobowa czasu pracy wynosi: 8 godzin.
  2. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- 1 etat tj. 40 godzin tygodniowo (w poniedziałki, środy, czwartki i piątki w godzinach 07:00-15:00, wtorki w godzinach 08:00-16:00).
  3. Praca ma charakter pracy administracyjno-biurowej, ale czasami wymaga pracy w terenie. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Bezpośredni kontakt z innymi pracownikami oraz częsty kontakt z interesantami ( obsługa telefoniczna oraz bezpośrednia).
  4. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  5. Oświetlenie naturalne i sztuczne.
  6. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z wynagrodzeniem zgodnym z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Łęcznej oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
  7. Dla pracownika podejmującego po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym  w czasie trwania zawartej z nim umowy o pracę na czas określony organizuje się służbę przygotowawczą:

- służba przygotowawcza ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych.

- służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem.

- pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łęcznej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu  styczeń 2023 r. (w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia)  wynosił poniżej 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Miejsce i termin składania dokumentów:

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście na kancelarii Urzędu Miejskiego  lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Łęcznej, Plac Kościuszki 5 w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. remontów i utrzymania dróg gminnych” do dnia  13 lutego 2023 r. do godziny 15.

(decyduje data i godzina faktycznego wpływu do Urzędu).

Uwagi

Uwaga:

  1. w celu ułatwienia kontaktu związanego z przeprowadzeniem naboru prosimy o wskazanie telefonu kontaktowego;
  2. oferty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  3. oświadczenia i dokumenty składane w drodze przeprowadzanego naboru muszą być podpisane własnoręcznie;
  1. dokumenty (oferta) kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru (rekrutacji), zostaną dołączone do jego akt osobowych;
  2. dokumenty (oferty) pozostałych osób, biorących udział w naborze, które nie zostały w jego wyniku zatrudnione, będą przechowywane w czasie do 3 miesięcy, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone, w przeciwnym wypadku zostaną zniszczone po tym terminie;
  3. o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu,
  4. Proponowany termin zatrudnienia: 01.03.2023 r.
  5. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łęcznej https://umleczna.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego ul. Plac Kościuszki 5.

 

Załączniki
  • pdf 179 KB pobrano: 8 razy
  • pdf 393 KB pobrano: 84 razy

  • Wybrany kandydat
    Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko ds. remontu i utrzymania dróg w Urzędzie Miejskim w Łęcznej wybrano: Pana TOMASZA GRZYWNA zam. Łęczna

    Uzasadnienie wyboru
    Przedłożona przez kandydata (w I etapie postępowania rekrutacyjnego) dokumentacja spełniła wszystkie wymogi formalne. W trakcie drugiego etapu- rozmowy kwalifikacyjnej, kandydat wykazał się bardzo dobrym przygotowaniem merytorycznym do pracy na ww. stanowisku. Posiada wykształcenie wyższe techniczne oraz wieloletnie doświadczenie zawodowe w zakresie remontu i utrzymania dróg, które gwarantuje prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków.
    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Monika Medyńska
    Dodano do BIP dnia 03-02-2023 11:10:42