Nabór na wolne stanowisko ds. remontów i utrzymania dróg gminnych w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
wykształcenie wyższe
Wymagania niezbędne:
1.wykształcenie wyższe
2.posiadanie co najmniej 6-miesięcy doświadczenia w administracji publicznej
3.biegła obsługa komputera (znajomość pakietu MS Office- Word, Excel, Outlook),
4.posiadanie obywatelstwa polskiego,
5.korzystanie z pełnych praw publicznych,
6.pełna zdolność do czynności prawnych,
7.nieposzlakowana opinia,
8.brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9.znajomość topografii Gminy Łęczna.
10. znajomość przepisów :
a)ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
(t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2000)
b)rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. nr 14, poz. 67)
c)ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 40)
d)ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U.
z 2022 r. poz. 902)
e)Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Łęcznej (zarządzenie Nr 52/2019
z dnia 18 kwietnia 2019 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łęcznej)
f)ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)
g)ustawa z dnia 7 lipca 1996 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351)
h)ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710)
i)ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1693)
Wymagania dodatkowe:
1. doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania drogami publicznymi
2. umiejętność pracy z interesantami,
3. predyspozycje osobowościowe: samodzielność w działaniu, umiejętność zorganizowania pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, rzetelność, sumienność, komunikatywność
4. prawo jazdy kat. B
Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
- prowadzenie i aktualizowanie ewidencji dróg gminnych oraz obiektów mostowych w szczególności poprzez prowadzenie ksiąg inwentarzowych oraz rejestrów robót budowlano – remontowych
- planowanie i realizacja remontów i robót utrzymaniowych na drogach gminnych
- zimowe utrzymanie dróg gminnych
- nadzór nad sadzeniem, wycinką i pielęgnacją drzew i krzewów w pasie drogowym dróg gminnych
- prowadzenie spraw związanych z przywróceniem pasa drogowego do stanu pierwotnego
- kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji technicznej dróg gminnych
- współpraca z innymi zarządcami dróg publicznych przebiegających przez Gminę Łęczna
- nadzór i realizacja zadań związanych organizacją ruchu drogowego na drogach gminnych
- prowadzenie spraw związanych z gospodarką magazynową dotyczącą kruszywa drogowego
- nadzór nad pracownikami gospodarczymi realizującymi zadania w zakresie remontów
i utrzymania dróg gminnych - prowadzenie ksiąg inwentarzowych związanych z działalnością referatu
- prowadzenie koniecznej sprawozdawczości zgodnej z zakresem obowiązków.
- Prawidłowe stosowanie instrukcji kancelaryjnej:
- prawidłowe prowadzenie spisów spraw, rejestrów oraz teczek,
- odpowiedzialność za terminowe i zgodne z przepisami prawa załatwianie spraw,
- prawidłowy obieg akt, ustalony instrukcją,
- prawidłowe stosowanie pieczęci i przestrzeganie zasad sporządzania pism,
- terminowe przekazywanie akt do archiwum zakładowego.
- Wykonywanie innych zadań zlecanych przez przełożonych oraz zadań wynikających z zakresu obowiązków.
- Zastępowanie innych pracowników referatu w czasie nieobecności, urlopu lub zwolnień lekarskich.
Wymagane dokumenty:
1. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i staż pracy
2. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;(wzór w załączniku),
3. oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych oraz pełnej zdolności do czynności prawnych (wzór w załączniku),
4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór w załączniku),
5. życiorys zawodowy (CV)- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
6. list motywacyjny- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
7. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w załączniku),
8. inne dokumenty według uznania.
Wzór oświadczeń oraz kwestionariusza osobowego dla kandydata w załączniku.
Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przez wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy.
Warunki i miejsce pracy
- Miejsce pracy – Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5. Budynek piętrowy. Stanowisko pracy znajduje się na I piętrze.
- Norma dobowa czasu pracy wynosi: 8 godzin.
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- 1 etat tj. 40 godzin tygodniowo (w poniedziałki, środy, czwartki i piątki w godzinach 07:00-15:00, wtorki w godzinach 08:00-16:00).
- Praca ma charakter pracy administracyjno-biurowej, ale czasami wymaga pracy w terenie. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Bezpośredni kontakt z innymi pracownikami oraz częsty kontakt z interesantami ( obsługa telefoniczna oraz bezpośrednia).
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Oświetlenie naturalne i sztuczne.
- W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z wynagrodzeniem zgodnym z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Łęcznej oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
- Dla pracownika podejmującego po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w czasie trwania zawartej z nim umowy o pracę na czas określony organizuje się służbę przygotowawczą:
- służba przygotowawcza ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych.
- służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem.
- pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łęcznej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu styczeń 2023 r. (w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wynosił poniżej 6 %.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście na kancelarii Urzędu Miejskiego lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Łęcznej, Plac Kościuszki 5 w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. remontów i utrzymania dróg gminnych” do dnia 13 lutego 2023 r. do godziny 15.
(decyduje data i godzina faktycznego wpływu do Urzędu).
Uwaga:
- w celu ułatwienia kontaktu związanego z przeprowadzeniem naboru prosimy o wskazanie telefonu kontaktowego;
- oferty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- oświadczenia i dokumenty składane w drodze przeprowadzanego naboru muszą być podpisane własnoręcznie;
- dokumenty (oferta) kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru (rekrutacji), zostaną dołączone do jego akt osobowych;
- dokumenty (oferty) pozostałych osób, biorących udział w naborze, które nie zostały w jego wyniku zatrudnione, będą przechowywane w czasie do 3 miesięcy, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone, w przeciwnym wypadku zostaną zniszczone po tym terminie;
- o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu,
- Proponowany termin zatrudnienia: 01.03.2023 r.
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łęcznej https://umleczna.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego ul. Plac Kościuszki 5.
Dodano do BIP dnia 03-02-2023 11:10:42