Nabór na wolne stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym
wykształcenie wyższe
Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe,
2. posiadanie co najmniej 6-miesięcy doświadczenia w administracji publicznej ,
3. biegła obsługa komputera (znajomość pakietu MS Office- Word, Excel, Outlook),
4. posiadanie obywatelstwa polskiego,
5. korzystanie z pełnych praw publicznych,
6. pełna zdolność do czynności prawnych,
7. nieposzlakowana opinia,
8. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9. znajomość przepisów:
• ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego
• rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
• rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
• ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
• ustawa o pracownikach samorządowych
• statut Gminy Łęczna (Uchwała Nr XL/X/291/2022 Rady Miejskiej w Łęcznej z dnia 27 kwietnia 2022 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Łęczna)
• Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Łęcznej (Zarządzenie Nr 52/2019 Burmistrza Łęcznej z dnia 18 kwietnia 2019 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łęcznej)
• ustawa z dnia 6 września 2021 r. o dostępie do informacji publicznej
• ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
Wymagania dodatkowe:
1. znajomość elektronicznego systemu obiegu dokumentów el-Dok,
2. umiejętność obsługi platformy e-PUAP,
3. bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu biurowego MS Office, poczty elektronicznej MS Outlook,
4. umiejętność obsługi urządzeń technicznych (skaner, drukarka, kserokopiarka, fax),
5. obsługa terminala płatniczego,
6. znajomość struktur Urzędu Miejskiego w Łęcznej oraz gminnych jednostek organizacyjnych i pomocniczych,
7. znajomość topografii Gminy Łęczna,
8. predyspozycje osobowościowe: samodzielność w działaniu, umiejętność zorganizowania pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy z interesantami, dyspozycyjność, radzenie sobie ze stresem.
Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
1. Praca polega na prowadzeniu obsługi kancelaryjnej Urzędu Miejskiego w Łęcznej w Biurze Obsługi Interesanta:
• przyjmowanie, rejestracja w systemie el-Dok i rozdzielanie korespondencji przychodzącej do załatwienia właściwym stanowiskom pracy
• obsługa korespondencji wpływającej drogą elektroniczną
• wysyłka korespondencji wychodzącej, przesyłek i paczek
• przydzielanie korespondencji i współpraca z gońcami
• sporządzanie rozliczeń z wysyłki korespondencji
• udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych komórek Urzędu Miejskiego
• prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków wpływających do Urzędu Miejskiego w Łęcznej
• przygotowywanie do wywieszenia na tablicach ogłoszeń na terenie gminy informacji i ogłoszeń urzędowych, aktualizacja informacji na wewnętrznych tablicach ogłoszeniowych w Urzędzie
• wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z instrukcja kancelaryjną
2. wykonywanie w zakresie zleconym przez przełożonych spraw związanych z wyborami (do Sejmu i Senatu RP, Prezydenta RP, samorządowymi), referendami i powszechnym spisem ludności)
3. okazjonalnie – obsługa gminnych uroczystości i imprez promocyjnych,
4. wykonywanie innych zadań zlecanych przez przełożonych oraz zadań wynikających z zakresu obowiązków,
5. zastępstwo pracownika ds. obsługi sekretariatu burmistrza oraz innych pracowników referatu w czasie nieobecności, urlopu lub zwolnień lekarskich.
Wymagane dokumenty:
1. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i staż pracy
2. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; (wzór w załączniku),
3. oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych oraz pełnej zdolności do czynności prawnych (wzór w załączniku),
4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór w załączniku),
5. życiorys zawodowy (CV)- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
6. list motywacyjny- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
7. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w załączniku),
8. inne dokumenty według uznania.
Wzór oświadczeń oraz kwestionariusza osobowego dla kandydata w załączniku.
Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przez wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy.
Warunki i miejsce pracy
1. Miejsce pracy – Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5. Budynek piętrowy. Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku.
2. Norma dobowa czasu pracy wynosi: 8 godzin.
3. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- 1 etat tj. 40 godzin tygodniowo (w poniedziałki, środy, czwartki i piątki w godzinach 07:00-15:00, wtorki w godzinach 08:00-16:00).
4. Praca ma charakter pracy administracyjno-biurowej. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Bezpośredni kontakt z innymi pracownikami oraz częsty kontakt z interesantami ( obsługa telefoniczna oraz bezpośrednia).
5. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner).
6. Oświetlenie naturalne i sztuczne.
7. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z wynagrodzeniem zgodnym z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Łęcznej oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
8. Dla pracownika podejmującego po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w czasie trwania zawartej z nim umowy o pracę na czas określony organizuje się służbę przygotowawczą:
• służba przygotowawcza ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowania pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych
• służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem
• pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łęcznej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu styczeń 2023 r. (w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wynosił poniżej 6 %.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście na kancelarii Urzędu Miejskiego lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Łęcznej, Plac Kościuszki 5 w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi kancelaryjnej ”
do dnia 20 lutego 2023 r. do godziny 15.
(decyduje data i godzina faktycznego wpływu do Urzędu).
Uwaga:
- w celu ułatwienia kontaktu związanego z przeprowadzeniem naboru prosimy o wskazanie telefonu kontaktowego;
- oferty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- oświadczenia i dokumenty składane w drodze przeprowadzanego naboru muszą być podpisane własnoręcznie;
- dokumenty (oferta) kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru (rekrutacji), zostaną dołączone do jego akt osobowych;
- dokumenty (oferty) pozostałych osób, biorących udział w naborze, które nie zostały w jego wyniku zatrudnione, będą przechowywane w czasie do 3 miesięcy, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone, w przeciwnym wypadku zostaną zniszczone po tym terminie;
- o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu,
- Proponowany termin zatrudnienia: 01.03.2023 r.
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łęcznej https://umleczna.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego ul. Plac Kościuszki 5.
Dodano do BIP dnia 08-02-2023 12:47:03