Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęcznej

Logo - Urząd Miejski w Łęcznej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Nabór na wolne stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym

Symbol oferty
KK.2110.2.2023
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5 21-010 Łęczna
Data ogłoszenia
2023-02-08
Termin składania dokumentów
2023-02-20
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

 Wymagania niezbędne:
1.    wykształcenie wyższe,
2.    posiadanie co najmniej 6-miesięcy doświadczenia w administracji publicznej ,
3.    biegła obsługa komputera (znajomość pakietu MS Office- Word, Excel,  Outlook),
4.    posiadanie obywatelstwa polskiego,
5.    korzystanie z pełnych praw publicznych,
6.    pełna zdolność do czynności prawnych,
7.    nieposzlakowana opinia,
8.    brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9.    znajomość  przepisów:
•    ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego 
•    rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych 
•    rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
•    ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym 
•    ustawa o pracownikach samorządowych 
•    statut Gminy Łęczna (Uchwała Nr XL/X/291/2022 Rady Miejskiej w Łęcznej z dnia 27 kwietnia 2022 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Łęczna)
•    Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Łęcznej (Zarządzenie Nr 52/2019 Burmistrza Łęcznej z dnia 18 kwietnia 2019 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łęcznej) 
•    ustawa z dnia 6 września 2021 r. o dostępie do informacji publicznej 
•    ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych 

 Wymagania dodatkowe:

1.    znajomość elektronicznego systemu obiegu dokumentów el-Dok,
2.    umiejętność obsługi platformy e-PUAP,
3.    bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu biurowego MS Office, poczty elektronicznej MS Outlook,
4.    umiejętność obsługi urządzeń technicznych (skaner, drukarka, kserokopiarka, fax),
5.    obsługa terminala płatniczego,
6.    znajomość struktur Urzędu Miejskiego w Łęcznej oraz gminnych jednostek organizacyjnych i pomocniczych,
7.    znajomość topografii Gminy Łęczna,
8.    predyspozycje osobowościowe: samodzielność w działaniu, umiejętność zorganizowania pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy z interesantami, dyspozycyjność, radzenie sobie ze stresem.

 

Zakres obowiązków

Zakres wykonywania zadań na stanowisku:

1.    Praca polega na prowadzeniu obsługi kancelaryjnej Urzędu Miejskiego w Łęcznej w Biurze Obsługi Interesanta:
•    przyjmowanie, rejestracja w systemie el-Dok i rozdzielanie korespondencji    przychodzącej do załatwienia właściwym stanowiskom pracy
•    obsługa korespondencji wpływającej drogą elektroniczną 
•    wysyłka korespondencji wychodzącej, przesyłek i paczek 
•    przydzielanie korespondencji i współpraca z gońcami
•    sporządzanie rozliczeń z wysyłki korespondencji
•    udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych komórek Urzędu  Miejskiego
•    prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków wpływających do Urzędu Miejskiego w Łęcznej
•    przygotowywanie do wywieszenia na tablicach ogłoszeń na terenie gminy informacji i ogłoszeń urzędowych, aktualizacja informacji na wewnętrznych tablicach ogłoszeniowych w Urzędzie
•    wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z instrukcja kancelaryjną
2.    wykonywanie w zakresie zleconym przez przełożonych spraw związanych z wyborami (do Sejmu i Senatu RP, Prezydenta RP, samorządowymi), referendami i powszechnym spisem ludności)
3.    okazjonalnie – obsługa gminnych uroczystości i imprez promocyjnych,
4.    wykonywanie innych zadań zlecanych przez przełożonych oraz zadań wynikających z zakresu obowiązków,
5.    zastępstwo pracownika ds. obsługi sekretariatu burmistrza oraz innych pracowników referatu w czasie nieobecności, urlopu lub zwolnień lekarskich.

Wymagane dokumenty

    Wymagane dokumenty:

1.    kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i staż pracy 
2.    oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;    (wzór w załączniku), 
3.    oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych  oraz pełnej zdolności do czynności prawnych (wzór w załączniku),
4.    oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór w załączniku),
5.    życiorys zawodowy (CV)- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
6.    list motywacyjny- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
7.    kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w załączniku),
8.    inne dokumenty według uznania.

Wzór oświadczeń oraz kwestionariusza osobowego dla kandydata w załączniku.

Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przez wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy.

 

Warunki pracy

Warunki i miejsce pracy

1.    Miejsce pracy – Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5. Budynek piętrowy. Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku.
2.    Norma dobowa czasu pracy wynosi: 8 godzin.
3.    Praca w  pełnym wymiarze czasu pracy- 1 etat tj. 40 godzin tygodniowo (w poniedziałki, środy, czwartki i piątki w godzinach 07:00-15:00, wtorki w godzinach 08:00-16:00).
4.    Praca ma charakter pracy administracyjno-biurowej. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Bezpośredni kontakt z innymi pracownikami oraz częsty kontakt z interesantami ( obsługa telefoniczna oraz bezpośrednia).
5.    Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner).
6.    Oświetlenie naturalne i sztuczne.
7.    W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy,  z wynagrodzeniem zgodnym z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Łęcznej oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
8.    Dla pracownika podejmującego po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w czasie trwania zawartej z nim umowy o pracę na czas określony organizuje się służbę przygotowawczą:
•    służba przygotowawcza ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowania pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych
•    służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem
•    pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce


Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łęcznej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu  styczeń 2023 r. (w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia)  wynosił poniżej 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Miejsce i termin składania dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście na kancelarii Urzędu Miejskiego  lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Łęcznej, Plac Kościuszki 5             w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi kancelaryjnej ”
do dnia  20 lutego 2023 r. do godziny 15.
(decyduje data i godzina faktycznego wpływu do Urzędu).

Uwagi

Uwaga:

  1. w celu ułatwienia kontaktu związanego z przeprowadzeniem naboru prosimy o wskazanie telefonu kontaktowego;
  2. oferty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  3. oświadczenia i dokumenty składane w drodze przeprowadzanego naboru muszą być podpisane własnoręcznie;
  1. dokumenty (oferta) kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru (rekrutacji), zostaną dołączone do jego akt osobowych;
  2. dokumenty (oferty) pozostałych osób, biorących udział w naborze, które nie zostały w jego wyniku zatrudnione, będą przechowywane w czasie do 3 miesięcy, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone, w przeciwnym wypadku zostaną zniszczone po tym terminie;
  3. o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu,
  4. Proponowany termin zatrudnienia: 01.03.2023 r.
  5. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łęcznej https://umleczna.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego ul. Plac Kościuszki 5.
Załączniki

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Monika Medyńska
Dodano do BIP dnia 08-02-2023 12:47:03