Otwarty nabór kandydatów na wolne stanowisko ds. płac w Referacie Finansowym
wykształcenie wyższe
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- wykształcenie wyższe,
- posiadanie minimum rocznego stażu pracy na stanowiskach związanych z naliczeniem wynagrodzeń pracowniczych i innych należności związanych ze stosunkiem pracy – rachubą płac, przynajmniej w wymiarze ½ lub
- posiadanie minimum rocznego stażu pracy na stanowiskach ds. kadr, przynajmniej
w wymiarze ½ etatu, - biegła obsługa komputera, w tym umiejętność obsługi programu PŁATNIK,
- umiejętność naliczania wynagrodzeń i sporządzania list płac,
- umiejętność sporządzania deklaracji do ZUS, do Urzędu Skarbowego – PIT,
- umiejętność sporządzania dokumentów rozliczeniowych (pracowniczych) do ZUS,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,
- wysoka kultura osobista,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania i kompetencji administracji samorządowej,
- znajomość przepisów prawa pracy,
- znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
- znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy w zakresie obowiązków płatnika składek,
- znajomość innych przepisów niezbędnych do właściwego wykonywania powierzonego zakresu obowiązków,
- umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu biurowego MS Office, Open Office, poczty elektronicznej MS Outlook,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych (skaner, drukarka, kserokopiarka, fax),
- znajomość struktur Urzędu Miejskiego w Łęcznej oraz gminnych jednostek organizacyjnych i pomocniczych,
- samodzielność w działaniu, umiejętność organizowania pracy własnej,
- kreatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność,
- odporność na stres,
- mile widziane przebyte dodatkowe szkolenia i kursy specjalistyczne z zakresu kadry
i płace, - doświadczenie w pracy z oprogramowaniem płacowym,
- umiejętność bezkonfliktowego działania,
- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji.
Znajomość przepisów prawa:
- Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. nr 14, poz. 67),
- Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2018 r. poz. 994),
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018r., poz. 994 z późn. zm.),
- Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.),
- Ustawa z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa (Dz.U. z 2017 r., poz. 1368 z późn. zm.),
- Ustawa z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz.U. 2017 r., poz. 1778 z późn. zm.),
- Ustawa z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1509, z późn. zm.),
- Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.)
- naliczanie wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Łęcznej
- naliczanie zasiłków chorobowych,
- naliczanie wynagrodzeń na podstawie umowy zlecenia, umowy o dzieło,
- naliczanie diet dla radnych,
- naliczanie dodatkowego wynagrodzenia rocznego,
- naliczanie nagród uznaniowych, jubileuszowych, odszkodowań, ekwiwalentów za urlop, odpraw emerytalnych i rentowych,
- sporządzanie listy do wypłaty powyższych należności,
- sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie wynagrodzeń,
- prowadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłków chorobowych,
- sporządzanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS w programie Płatnik,
- prowadzenie rozliczeń z tytułu zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych,
- sporządzanie i elektroniczne przesyłanie rocznych dokumentów informacyjnych – PIT do Urzędu Skarbowego,
- archiwizacja dokumentów,
- zastępowanie innych pracowników Referatu w czasie ich nieobecności.
- List motywacyjny, podpisany własnoręcznie,
- CV podpisane własnoręcznie,
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzory ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna dla kandydata do pobrania na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łęcznej, w wersji papierowej w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Łęcznej, pok. nr 8),
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy i szkolenia,
- CV i list motywacyjny należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami
- 11) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- 12) Kserokopia dokumentu/ów potwierdzających posiadanie minimum rocznego stażu pracy na stanowiskach związanych z naliczeniem wynagrodzeń pracowniczych
- i innych należności związanych ze stosunkiem pracy – rachubą płac, przynajmniej w wymiarze ½ lub
- 13) Kserokopia dokumentu/ów potwierdzających posiadanie minimum rocznego stażu pracy na stanowiskach ds. kadr, przynajmniej w wymiarze ½ etatu,
- 14) Inne dokumenty według uznania potwierdzające spełnienie niezbędnych wymagań.
Warunki pracy na stanowisku:
- praca w systemie jednozmianowym,
- w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat, tj. 40 godzin tygodniowo (w poniedziałki, środy, czwartki i piątki w godzinach 07:00–15:00, wtorki w godzinach 08:00–16:00),
- praca przy komputerze o charakterze administracyjno – biurowym,
- praca w budynku Urzędu Miejskiego, Plac Kościuszki 5,
- praca w zespole,
- codzienny kontakt telefoniczny,
- bezpośredni kontakt z innymi pracownikami.
W miesiącu listopadzie 2018 r. (w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w UM Łęczna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 21 grudnia 2018 r. do godz. 11:00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łęcznej, Plac Kościuszki 5, 21-010 Łęczna, pok. nr 8 w zaklejonej kopercie z adresem do korespondencji i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. płac w Referacie Finansowym”
Niekompletne oferty, niespełniające wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu, a także dostarczone po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane. Kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, wyłonionymi przez komisję rekrutacyjną na podstawie analizy dokumentów aplikacyjnych. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej przy Plac Kościuszki 5.
Dodano do BIP dnia 10-12-2018 15:48:15