Otwarty nabór kandydatów na wolne stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym
wykształcenie wyższe
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- wykształcenie wyższe preferowane administracyjne
- doświadczenie pracy w administracji publicznej (praca zawodowa, staż absolwencki)
- nieposzlakowana opinia
- wysoka kultura osobista
- znajomość przepisów prawnych związanych z zadaniami wykonywanymi na stanowisku pracy
Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów el-Dok
- umiejętność obsługi platformy e-PUAP
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu biurowego MS Office oraz poczty elektronicznej
- umiejętność obsługi urządzeń technicznych (skaner, drukarka, kserokopiarka, fax)
- znajomość struktur Urzędu Miejskiego w Łęcznej oraz gminnych jednostek organizacyjnych i pomocniczych
- samodzielność w działaniu, umiejętność organizowania pracy własnej
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność pracy z interesantami
- dyspozycyjność
- radzenie sobie ze stresem
Znajomość przepisów prawa:
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2018 r., poz.2096 z późn.zm.)
- rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. nr 14, poz. 67)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2019 r. poz. 506)
- ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2018 r. poz.1330 z późn. zm.)
- przepisy dotyczące ochrony danych osobowych:
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)
- ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. poz.1000)
- uchwała Nr XIX/118/2012 Rady Miejskiej w Łęcznej z dnia 23 maja 2012 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Łęczna (Dz. Urz. Woj. Lub. z 2012 r. poz. 2108 z póź.zm.)
- Zarządzenie Nr 53/2013 Burmistrza Łęcznej z dnia 11 czerwca 2013 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łęcznej z póź.zm
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie, rejestracja w systemie el-Dok i rozdzielanie korespondencji przychodzącej do załatwienia właściwym stanowiskom pracy,
- obsługa korespondencji wpływającej drogą elektroniczną,
- wysyłka korespondencji wychodzącej, przesyłek i paczek,
- przydzielanie korespondencji i współpraca z gońcami,
- sporządzanie rozliczeń z wysyłki korespondencji,
- udzielanie informacji interesantom i kierowanie do właściwych komórek Urzędu Miejskiego,
- prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków wpływających do Urzędu Miejskiego w Łęcznej,
- przygotowywanie do wywieszenia na tablicach ogłoszeń na terenie gminy informacji i ogłoszeń urzędowych, aktualizacja informacji na wewnętrznych tablicach ogłoszeniowych w Urzędzie,
- wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
- prowadzenie sekretariatu w czasie nieobecności pracownika,
- wykonywanie w zakresie zleconym przez przełożonych spraw związanych z wyborami (do Sejmu i Senatu RP, Prezydenta RP, samorządowymi), referendami i powszechnym spisem ludności,
- okazjonalnie- obsługa gminnych uroczystości i imprez promocyjnych.
1) List motywacyjny, podpisany własnoręcznie,
2) CV podpisane własnoręcznie,
3) Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) Kopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy i szkolenia,
5) Inne dokumenty według uznania potwierdzające spełnienie niezbędnych wymagań.
6) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
7) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
10) Oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
11) Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzory ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna dla kandydata do pobrania na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łęcznej, w wersji papierowej w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Łęcznej, pok. nr 8),
12) CV i list motywacyjny należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami oraz klauzulą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r, poz. 992),
- praca w systemie jednozmianowym,
- w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat, tj. 40 godzin tygodniowo (w poniedziałki, środy, czwartki i piątki w godzinach 07:00–15:00, wtorki w godzinach 08:00–16:00),
- praca przy komputerze o charakterze administracyjno – biurowym,
- praca w budynku Urzędu Miejskiego, Plac Kościuszki 5,
- praca w zespole,
- codzienny kontakt telefoniczny,
- bezpośredni kontakt z innymi pracownikami.
W miesiącu marzec 2019 r. (w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w UM Łęczna, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 23 kwietnia 2019 r. do godz. 11:00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łęcznej, Plac Kościuszki 5, 21-010 Łęczna, pok. nr 8 w zaklejonej kopercie z adresem do korespondencji i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym".
Niekompletne oferty, niespełniające wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu, a także dostarczone po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, wyłonionymi przez komisję rekrutacyjną na podstawie analizy dokumentów aplikacyjnych.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej przy Plac Kościuszki 5.
Dodano do BIP dnia 08-04-2019 11:28:20