Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki komunalnej w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Wyższe
Wymagania niezbędne:
1.obywatelstwo polskie,
2.wykształcenie wyższe,
3.co najmniej 6 miesięczny staż pracy,
4.niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,
6.znajomość topografii Gminy Łęczna.
Wymagania dodatkowe:
1.doświadczenie w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi oraz utrzymania czystości i porządku w gminie,
2.umiejętność obsługi komputera, w tym pakietów biurowego MS Office i Open Office, poczty elektronicznej MS Outlook,
3.umiejętność obsługi urządzeń biurowych (skaner, drukarka, kserokopiarka, fax),
4.znajomość struktur Urzędu Miejskiego w Łęcznej oraz gminnych jednostek organizacyjnych i pomocniczych,
5.predyspozycje osobowościowe: dyspozycyjność, umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej, kreatywność, konsekwentność i obowiązkowość przy wykonywaniu zadań,
6.umiejętność pracy z interesantami,
7.dyspozycyjność,
8.odporność na stres,
9.wysoka kultura osobista.
10.dodatkowym atutem będzie staż pracy na podobnym stanowisku.
Znajomość przepisów prawa
1. ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2096 z póź.zm.),
2. rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. nr 14, poz. 67),
3. ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2019 r. poz. 506 z póź.zm.),
4. ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2019 r. poz. 1429),
5. ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.)
6. ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.)
7. ustawa z dnia 7 lipca 1996 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.)
8. ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.)
9. ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz.U. z 2018 r. poz. 2268 z późn. zm.)
10. ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843)
11. ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz.U. z 2019 r. poz. 122 z późn. zm.)
12. statut Gminy Łęczna - Uchwała nr XIX/118/2012 Rady Miejskiej w Łęcznej z dnia 23 maja 2012 r. w sprawie ustalenia Statutu Gminy Łęczna (Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z 2012 r. poz. 2108 z póź.zm.),
13. regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łęczna (Uchwała nr XXIII/121/2016 Rady Miejskiej w Łęcznej z dnia 13 lipca 2016 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łęczna (Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z 2016 r. poz. 3155)
14. regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Łęcznej (zarządzenie Nr 52/2019 z dnia 18 kwietnia 2019 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łęcznej)
- realizacja zadań własnych z zakresu utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy Łęczna,
- nadzór nad zakładaniem i utrzymaniem zieleni miejskiej,
- opieka nad bezpańskimi zwierzętami, w tym organizowanie i nadzorowanie ich odłowu,
- realizacja zadań związanych z systemem gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Gminy Łęczna,
- utrzymanie terenów i urządzeń służący do rekreacji i zabawy,
- remonty i utrzymanie kanalizacji deszczowej należącej do Gminy Łęczna,
- realizacja zadań zleconych w zakresie cmentarzy i grobów wojennych,
- zezwolenia na krajowy drogowy przewóz osób,
- lokalny transport zbiorowy,
- nadzór nad przystankami komunikacji zbiorowej,
- realizacja zadań Gminy Łęczna z zakresu gospodarki wodnej,
- prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych,
- prowadzenie koniecznej sprawozdawczości zgodnej z zakresem obowiązków.
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy
- kopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy i szkolenia
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- podpisane własnoręcznie CV,
- podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- inne dokumenty według uznania.
- Miejsce pracy – Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5.
- Norma dobowa czasu pracy wynosi: 8 godzin.
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- 1 etat tj. 40 godzin tygodniowo (w poniedziałki, środy, czwartki i piątki w godzinach 07:00-15:00, wtorki w godzinach 08:00-16:00).
- Praca ma charakter pracy biurowej z elementami pracy w terenie. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
- Pierwsza umowa zostanie zawarta na okres do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, z wynagrodzeniem zgodnym z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Łęcznej. Osoba wyłoniona w naborze może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łęcznej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu styczniu 2020 r.( w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wynosił co najmniej 6 %.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście na kancelarii Urzędu Miejskiego lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Łęcznej, Plac Kościuszki 5 w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki komunalnej” do dnia 21 lutego 2020r. do godz.15.00 (decyduje data i godzina faktycznego wpływu do Urzędu).
- w celu ułatwienia kontaktu związanego z przeprowadzeniem naboru prosimy o wskazanie telefonu kontaktowego;
- oferty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- oświadczenia i dokumenty składane w drodze przeprowadzanego naboru muszą być podpisane własnoręcznie;
- dokumenty (oferta) kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru (rekrutacji), zostaną dołączone do jego akt osobowych;
- dokumenty (oferty) pozostałych osób, biorących udział w naborze, które nie zostały w jego wyniku zatrudnione, będą przechowywane w czasie do 3 miesięcy, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone, w przeciwnym wypadku zostaną zniszczone po tym terminie;
- O terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łęcznej https://umleczna.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego ul. Plac Kościuszki 5.
Dodano do BIP dnia 11-02-2020 16:06:25