Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęcznej

Logo - Urząd Miejski w Łęcznej

Dostawa i montaż wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego oraz serwis fabrycznie nowych sprzętów komunalnych.

Data ogłoszenia
2020-08-28
Termin składania ofert
2020-09-14 09:30
Treść
  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wraz
    z przeszkoleniem personelu Zamawiającego oraz serwis fabrycznie nowych sprzętów komunalnych:

    1) Zamiatarki komunalnej;

    2) Odchwaszczarki komunalnej;

    3) Przedniego, trzypunktowego układu zawieszenia (TUZ); 

    2. Informacje ogólne:

    1) Sprzęt fabrycznie nowy, rok produkcji 2019 lub 2020.

    2) Dostawa wraz z montażem przedniego TUZ, w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy.

    3) Dostawa do siedziby zamawiającego tj. Urząd Miejski w Łęcznej, Plac Kościuszki 5, 21 – 010 Łęczna.

    4) Instrukcja obsługi w języku polskim.

    5) Oferowany sprzęt musi spełniać warunek kompatybilności tzn.
    iż od dnia dostawy możliwe będzie mocowanie i używanie wszystkich zakupionych sprzętów do ciągnika rolniczego NEW HOLLAND T4.75S (ze szczególnym uwzględnieniem rozstawu tylnych kół).

    6) Sprzęt musi być przystosowany do przechowywania na wolnym powietrzu lub
    w garażu nieogrzewanym (tzn. pomieszczeniach zamkniętych – wentylowanych,
    w których nie przewiduje się stosowania własnych lub obcych źródeł ciepła).

    7) Wykonawca przeszkoli co najmniej dwie osoby wskazane przez Zamawiającego,
    w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądów dostarczonego sprzętu, w terminie 3 dni od dokonania dostawy.

    3. Zamiatarka komunalna:

    1) Przeznaczona do pracy na ulicach, placach, ścieżkach rowerowych bądź ciągach pieszych;

    2) Niezależny układ hydrauliczny z multiplikatorem;

    3) Instalacja oświetleniowa;

    4) Funkcja hydraulicznego podnoszenia maszyny do transportu;

    5) Zbiornik na nieczystości, min. 700 l;

    6) Funkcja wysokiego rozładunku, min. 2,1 m;

    7) Możliwość wyładunku materiału bez unoszenia zbiornika;

    8) Szerokość zamiatania, min. 150 cm;

    9) Szczotka boczna, min. 35 cm;

    10) Regulacja wychylenia i docisku szczotki bocznej;

    11) Średnica przedniej szczotki, min. 70 cm;

    12) Średnica tylnej szczotki walcowej, min. 50 cm;

    13) Pojemnik na wodę, min. 300 l;

    14) Układ zraszania szczotki głównej i bocznej;

    15) Regulacja docisku szczotki w zależności od zużycia włókna;

    16) Klapa do kontrolowania poziomu zapełnienia zbiornika na nieczystości (lub inny system monitorowania poziomu zapełnienia zbiornika).

    4. Odchwaszczarka komunalna

    1) Możliwość zamontowania maszyny z przodu bądź z tyłu ciągnika;

    2) Przesuw hydrauliczny, min. 90 cm;

    3) Napęd zamiatarki realizowany z hydrauliki ciągnika;

    4) Szczotka talerzowa o średnicy min. 50 cm;

    5) Szczotka – ze stalowych pasków bądź kawałków twardej metalowej liny;

    6) Sterowanie odchwaszczarką za pomocą bezprzewodowego pilota.

    5. Przedni, trzypunktowy układ zawieszenia (TUZ)

    1) Oferowany TUZ musi być kompatybilny z oferowanym sprzętem komunalnym tj. zamiatarką i odchwaszczarką.

    6. Wymagania gwarancyjne i serwisowe

    1) Oferowany przez wykonawcę sprzęt komunalny powinien być w pełni sprawny i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie zamówienia.

    2) Przewidywany czas pracy sprzętu w ciągu roku ok. 250 mth.

    3) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt komunalny na czas określony w ofercie miesięcy, liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu odbioru sprzętu (załącznik do SIWZ). W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych, za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu ponosi Wykonawca.

    4) Podjęcie naprawy w okresie gwarancji nastąpi w czasie 48 godzin licząc od terminu zgłoszenia, nie wliczając czasu w dniach ustawowo wolnych.

    5) Czas usunięcia usterki – 48 godzin, nie wyliczając czasu w dni ustawowo wolne.

    6) Maksymalny czas naprawy – do 14 dni licząc od daty jej rozpoczęcia.

    7) Wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy.

    8) Koszty transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.

    9) Przed złożeniem oferty Wykonawca winien zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne do sporządzenia oferty.

 

7. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV 34921100-0 – Zamiatarki drogowe, 42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia.

8. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków
towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć że zawsze w takim
przypadku dopuszcza się oferty równoważne (to znaczy nie gorsze pod
względem technicznym i jakościowym od wskazanych w opisie).

9. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat,
specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi.

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jarosław Winiarskidodano do BIP dnia 28-08-2020 13:00:47