Nabór na wolne stanowisko urzędnicze- ds. ewidencji i utrzymania dróg gminnych
wykształcenie wyższe
Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- wykształcenie wyższe,
- posiadanie co najmniej 12 - miesięczny staż pracy,
- biegła obsługa komputera ( znajomość pakietu MS Office- Word, Excel, Outlook),
- brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- prawo jazdy kategorii B,
- znajomość topografii Gminy Łęczna,
- znajomość przepisów prawa:
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
(t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 572) - rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. nr 14, poz. 67) - ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 609)
- ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U.
z 2022 r. poz. 902) - Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Łęcznej (zarządzenie Nr 52/2019
z dnia 18 kwietnia 2019 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łęcznej) - ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)
- ustawa z dnia 7 lipca 1996 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725)
- ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320)
- ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 320)
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania drogami publicznymi,
- umiejętność pracy z interesantami,
- predyspozycje osobowościowe: samodzielność w działaniu, umiejętność zorganizowania pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, rzetelność, sumienność, komunikatywność.
Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
- sporządzanie decyzji w sprawie zajęcia pasa drogowego dróg gminnych, administrowanych przez Burmistrza Łęcznej,
- sporządzanie decyzji w sprawie umieszczenia reklam w pasie drogowym dróg gminnych,
- sporządzanie decyzji w sprawie umieszczenia urządzeń niezwiązanych z funkcjonowaniem dróg w pasie drogowym dróg gminnych,
- naliczanie opłat związanych ze sporządzanymi decyzjami,
- prowadzenie i aktualizowanie ewidencji dróg gminnych oraz obiektów mostowych,
- kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji technicznej dróg gminnych,
- współpraca z innymi zarządcami dróg publicznych przebiegających przez Gminę Łęczna,
- opiniowanie i uzgadnianie lokalizacji zjazdów w pasie drogowym dróg gminnych,
- prowadzenie spraw związanych z przywróceniem pasa drogowego do stanu pierwotnego,
- wydawanie zezwoleń na przejazd pojazdów nienormatywnych,
- opiniowanie projektów organizacji ruchu,
- współpraca ze służbami porządkowymi w zakresie organizacji i bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- utrzymanie, remont i nadzór na przystankami komunikacyjnymi na terenie Gminy Łęczna,
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych związanych z działalnością referatu,
- prowadzenie koniecznej sprawozdawczości zgodnej z zakresem obowiązków.
Wymagane dokumenty:
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie( wzór w załączniku),
- oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych( wzór w załączniku)
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji ( wzór w załączniku),
- życiorys zawodowy (CV)- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
- list motywacyjny- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w załączniku),
- inne dokumenty według uznania.
Warunki i miejsce pracy
- Miejsce pracy – Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5. Budynek piętrowy. Stanowisko pracy znajduje się na 1 piętrze.
- Norma dobowa czasu pracy wynosi: 8 godzin.
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- 1 etat tj. 40 godzin tygodniowo (w poniedziałki, środy, czwartki i piątki w godzinach 07:00-15:00, wtorki w godzinach 08:00-16:00).
- Praca ma charakter pracy administracyjno-biurowej, ale czasami wymaga pracy w terenie.
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Bezpośredni kontakt z innymi pracownikami oraz interesantami.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Oświetlenie naturalne i sztuczne.
- W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z wynagrodzeniem zgodnym z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Łęcznej oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
- Dla pracownika podejmującego po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w czasie trwania zawartej z nim umowy o pracę na czas określony organizuje się służbę przygotowawczą. Służba przygotowawcza ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych. Służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łęcznej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu sierpień 2024 r. (w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) był niższy niż 6 %.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć na kancelarii Urzędu Miejskiego lub przesłać poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego albo przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Łęcznej, Plac Kościuszki 5, 21-010 Łęczna w zamkniętej kopercie oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem z dopiskiem:
„ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – ds. ewidencji i utrzymania dróg gminnych” do dnia 30.09. 2024 r. do godz.15.00 (decyduje data i godzina faktycznego wpływu do Urzędu).
Uwaga:
- w celu ułatwienia kontaktu związanego z przeprowadzeniem naboru prosimy o wskazanie telefonu kontaktowego;
- oferty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- oświadczenia i dokumenty składane w drodze przeprowadzanego naboru muszą być podpisane własnoręcznie;
- dokumenty (oferta) kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru (rekrutacji), zostaną dołączone do jego akt osobowych;
- dokumenty (oferty) pozostałych osób, biorących udział w naborze, które nie zostały w jego wyniku zatrudnione, będą przechowywane w czasie do 3 miesięcy, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone, w przeciwnym wypadku zostaną zniszczone po tym terminie;
- o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu
- proponowany termin zatrudnienia: październik 2024 r. ;
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łęcznej https://umleczna.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego ul. Plac Kościuszki 5.
Dodano do BIP dnia 18-09-2024 13:37:35