Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęcznej

Logo - Urząd Miejski w Łęcznej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze- ds. ewidencji i utrzymania dróg gminnych

Symbol oferty
KK.2122.6.2024
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5 21-010 Łęczna
Data ogłoszenia
2024-09-18
Termin składania dokumentów
2024-09-30
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  2. wykształcenie wyższe,
  3. posiadanie co najmniej 12 - miesięczny staż pracy,
  4. biegła obsługa komputera ( znajomość pakietu MS Office- Word, Excel, Outlook),
  5. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,
  7. nieposzlakowana opinia,
  8. prawo jazdy kategorii B,
  9. znajomość topografii Gminy Łęczna,
  10. znajomość przepisów prawa:
  11. ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
    (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 572)
  12. rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
    w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. nr 14, poz. 67)
  13. ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 609)
  14. ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U.
    z 2022 r. poz. 902)
  15. Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Łęcznej (zarządzenie Nr 52/2019
    z dnia 18 kwietnia 2019 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łęcznej)
  16. ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)
  17. ustawa z dnia 7 lipca 1996 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725)
  18. ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320)
  19. ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 320)

Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania drogami publicznymi,
  2. umiejętność pracy z interesantami,
  3. predyspozycje osobowościowe: samodzielność w działaniu, umiejętność zorganizowania pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, rzetelność, sumienność, komunikatywność.
Zakres obowiązków

Zakres wykonywania zadań na stanowisku:

  1. sporządzanie decyzji w sprawie zajęcia pasa drogowego dróg gminnych, administrowanych przez Burmistrza Łęcznej,
  2. sporządzanie decyzji w sprawie umieszczenia reklam w pasie drogowym dróg gminnych,
  3. sporządzanie decyzji w sprawie umieszczenia urządzeń niezwiązanych z funkcjonowaniem dróg w pasie drogowym dróg gminnych,
  4. naliczanie opłat związanych ze sporządzanymi decyzjami,
  5. prowadzenie i aktualizowanie ewidencji dróg gminnych oraz obiektów mostowych,
  6. kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji technicznej dróg gminnych,
  7. współpraca z innymi zarządcami dróg publicznych przebiegających przez Gminę Łęczna,
  8. opiniowanie i uzgadnianie lokalizacji zjazdów w pasie drogowym dróg gminnych,
  9. prowadzenie spraw związanych z przywróceniem pasa drogowego do stanu pierwotnego,
  10. wydawanie zezwoleń na przejazd pojazdów nienormatywnych,
  11. opiniowanie projektów organizacji ruchu,
  12. współpraca ze służbami porządkowymi w zakresie organizacji i bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  13. utrzymanie, remont i nadzór na przystankami komunikacyjnymi na terenie Gminy Łęczna,
  14. prowadzenie ksiąg inwentarzowych związanych z działalnością referatu,
  15. prowadzenie koniecznej sprawozdawczości zgodnej z zakresem obowiązków.
Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

  1. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy,
  2. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie( wzór w załączniku),
  3. oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych( wzór w załączniku)
  4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji ( wzór w załączniku),
  5. życiorys zawodowy (CV)- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
  6. list motywacyjny- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem,
  7. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w załączniku),
  8. inne dokumenty według uznania.

 

Warunki pracy

Warunki i miejsce pracy

  1. Miejsce pracy – Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5. Budynek piętrowy. Stanowisko pracy znajduje się na 1 piętrze.
  1. Norma dobowa czasu pracy wynosi: 8 godzin.
  2. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- 1 etat tj. 40 godzin tygodniowo (w poniedziałki, środy, czwartki i piątki w godzinach 07:00-15:00, wtorki w godzinach 08:00-16:00).
  3. Praca ma charakter pracy administracyjno-biurowej, ale czasami wymaga pracy w terenie.
  4. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Bezpośredni kontakt  z innymi pracownikami oraz interesantami.
  5. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  6. Oświetlenie naturalne i sztuczne.
  7. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z wynagrodzeniem zgodnym z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Łęcznej oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
  8. Dla pracownika podejmującego po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w czasie trwania zawartej z nim umowy o pracę na czas określony organizuje się służbę przygotowawczą. Służba przygotowawcza ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych. Służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łęcznej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu sierpień 2024 r. (w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia)  był niższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Miejsce i termin składania dokumentów:

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć na kancelarii Urzędu Miejskiego  lub przesłać poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego albo przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Łęcznej, Plac Kościuszki 5, 21-010 Łęczna  w zamkniętej kopercie oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem z dopiskiem:

„ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – ds. ewidencji i utrzymania dróg gminnych”  do dnia 30.09. 2024 r. do godz.15.00  (decyduje data i godzina faktycznego wpływu do Urzędu).

Uwagi

Uwaga:

  1. w celu ułatwienia kontaktu związanego z przeprowadzeniem naboru prosimy o wskazanie telefonu kontaktowego;
  2. oferty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  3. oświadczenia i dokumenty składane w drodze przeprowadzanego naboru muszą być podpisane własnoręcznie;
  1. dokumenty (oferta) kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru (rekrutacji), zostaną dołączone do jego akt osobowych;
  2. dokumenty (oferty) pozostałych osób, biorących udział w naborze, które nie zostały w jego wyniku zatrudnione, będą przechowywane w czasie do 3 miesięcy, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone, w przeciwnym wypadku zostaną zniszczone po tym terminie;
  3. o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu
  4. proponowany termin zatrudnienia: październik 2024 r. ;
  5. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łęcznej https://umleczna.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego ul. Plac Kościuszki 5.

 

Załączniki
  • docx 14,4 KB pobrano: 30 razy
  • pdf 373 KB pobrano: 26 razy
  • pdf 216 KB pobrano: 28 razy
  • docx 12,6 KB pobrano: 22 razy
  • Wyniki
    wyniki naboru
    Informacja nie jest już dostępna

    Wybrany kandydat
    Monika Herbut zam. Zofiówka

    Uzasadnienie wyboru
    Przedłożona przez kandydatkę (w I etapie postępowania rekrutacyjnego) dokumentacja spełniła wszystkie wymogi formalne. W trakcie drugiego etapu- rozmowy kwalifikacyjnej, kandydatka wykazała się bardzo dobrym przygotowaniem merytorycznym do pracy na ww. stanowisku. Posiada wykształcenie wyższe techniczne na kierunku Architektura Krajobrazu oraz doświadczenie zawodowe, które gwarantuje prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków.
    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Monika Medyńska
    Dodano do BIP dnia 18-09-2024 13:37:35