Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Łęcznej

Logo - Urząd Miejski w Łęcznej

Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta i gminy Łęczna.

Data ogłoszenia
2020-12-09
Termin składania ofert
2020-12-17 09:30
Treść

1. Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta i gminy Łęczna, poprzez:

Zadanie 1 – odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi na ulicach miejskich.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ

Zadanie 2 – odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi na chodnikach miejskich.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ

Zadanie 3 – odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi na drogach gminnych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ

2. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 90.62.00.00-9 usługi odśnieżania; 90.63.00.00-2 usługi usuwania oblodzeń.

3. Zamawiający informuje, że wskazane w SIWZ i w załącznikach do SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, który charakteryzują produkt lub usługę dostarczaną przez konkretnego Wykonawcę, nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne pod warunkiem, że będą one posiadały nie gorszą właściwość i jakość w stosunku do opisywanej. Zamawiający informuje, że w przypadkach, w których wskazał
w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, w opisie przedmiotu zamówienia odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych
i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego.

Wymagania w zakresie zatrudnienia:

1) Zamawiający w okresie realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) osób wykonujących niżej wymienione czynności:

Dla zadania nr 1

- czynności związane z usługą pracy samochodu ciężarowego pługo-piaskarko-solarki wraz z operatorem,

- czynności związane z usługą pracy ciągnika o min. mocy 75 KM wraz z operatorem.

Dla zadania nr 2

- czynności związane z usługą pracy ciągnika o min. mocy 30 KM lub samobieżnego nośnika narzędzi z pługiem odśnieżnym i z urządzeniem do rozsiewania mieszanki piaskowo solnej wraz z operatorem,

- czynności związane z usługą pracy koparko-ładowarki kołowej o poj. łyżki przedniej min. 0,5m3 wraz z operatorem.

Dla zadania nr 3

- czynności związane z usługą pracy samochodu ciężarowego, pługo - piaskarko – solarki wraz z operatorem,

- czynności związane z usługą pracy koparko-ładowarki kołowej o poj. łyżki przedniej min. 0,5m3 wraz z operatorem.

2) Obowiązek określony w pkt. 1) dotyczy także Podwykonawców. Wykonawca jest odpowiedzialny za przestrzeganie tego obowiązku przez Podwykonawców.

3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:

a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,

b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,

c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.

4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:

a. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać
w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;

b. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę oraz dokument ZUS (RMUA) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.

5) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności zamawiający przewiduje karę określoną w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności.

6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

Uwagi:

1). Pożądane jest, aby pojazdy wykorzystywane do zimowego utrzymania dróg miejskich i gminnych (zdanie 1: pojazdy oznaczone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia literami „a”, „b”, „c”; zadanie 2: pojazdy oznaczone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia literami „b”, „c”, „d” oraz zadanie 3: pojazdy oznaczone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia literami „a”, „b”, „c”) posiadały system GPS. Urządzenie musi cały czas zapisywać położenie pojazdów i umożliwiać weryfikację tych danych przez Zamawiającego (trasa, czas przejazdu pojazdu po drodze gminnej, itp.). Dane muszą być dostępne dla Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy oraz 1 rok po zakończeniu umowy.

2). Wykonawca, którego pojazdy będą wyposażone w system GPS otrzyma następującą ilość pkt w kryterium oceny ofert:

- zadanie 1 – 8 pkt,

- zadanie 2 – 4 pkt,

- zadanie 3 – 9 pkt.

3) Baza materiałowo-sprzętowa musi znajdować się na terenie Gminy Łęczna.

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jarosław Winiarskidodano do BIP dnia 09-12-2020 11:20:08